Bolehkah zakar dibesarkan?

Selalunya seorang lelaki yakin bahawa zakarnya terlalu kecil, dan ini adalah sebab untuk kebanyakan masalah dalam kehidupan peribadinya. Akibatnya, keyakinan diri berkurangan, hubungan dengan wanita menjadi lebih tegang, beberapa kompleks berkembang. Untuk menghilangkan masalah ini, terdapat pelbagai teknik, termasuk senaman pembesaran zakar. Kelebihan mereka yang tidak dapat dinafikan adalah keselamatan relatif untuk kesihatan, kemungkinan pengurusan bebas dan kekurangan banyak masa dan wang.

Bagi lelaki, saiz zakar adalah amat penting.

Saiz zakar adalah salah satu isu yang paling mendesak bagi separuh manusia yang kuat, dan telah berlaku sejak zaman purba. Dalam banyak budaya, panjang dan ketebalan lingga dianggap sebagai tanda kelelakian, keberanian, dan kehebatan seksual yang luar biasa. Untuk meningkatkan saiz, pelbagai latihan dan urutan digunakan, teknik yang pertama kali diterangkan dalam beberapa manuskrip Arab. Sehingga kini, banyak kajian telah ditumpukan kepada topik ini, teknik pembedahan dan peranti khas telah dibangunkan. Tetapi cara paling selamat dan terbukti, yang sesuai untuk kebanyakan lelaki yang prihatin tentang cara membesarkan zakar mereka, adalah urutan dan gimnastik khas.

Sangat mudah untuk meneka bahawa meningkatkan saiz zakar melalui senaman tanpa henti di gim tidak akan berkesan. Ini membolehkan anda menguatkan otot pelvis, yang, tentu saja, menyumbang kepada ereksi yang kuat, tetapi tidak menjejaskan saiz organ. Semua kaedah sebelumnya adalah berdasarkan regangan tisu erektil yang dipenuhi darah semasa rangsangan seksual. Akibatnya, celah mengandungi lebih banyak darah, zakar bertambah besar, dan kulit secara beransur-ansur mengembang.

Untuk mencapai hasil maksimum dan memastikan prosedur selamat, anda mesti mengikuti peraturan mudah berikut:

  • Pastikan zakar anda bersih.
  • Lakukan gimnastik pada masa yang sesuai untuk anda.
  • Anggap kedudukan yang paling selesa.
  • Gunakan pelincir semasa bersenam.
  • Panaskan zakar.
  • Latihan harus dilakukan dengan berhati-hati untuk mengelakkan penampilan kesakitan.

kelebihan dan kekurangan

Urut dan senaman khas secara fisiologi lebih semula jadi kerana banyak sebab dan membawa risiko kecederaan yang lebih rendah.

Untuk melakukan senaman pembesaran zakar, anda perlu menghabiskan antara lima belas minit dan setengah jam setiap hari. Adalah lebih baik untuk membahagikan beban kepada dua kali dan melakukan gimnastik pada waktu pagi dan pada waktu petang sebelum tidur.

Kelebihan kaedah ini yang tidak dapat dinafikan termasuk:

  • Tiada kemahiran dan pengalaman khas diperlukan.
  • Anda tidak memerlukan banyak masa.
  • Boleh dilakukan di rumah pada bila-bila masa sepanjang hari.

Antara kelemahan yang boleh dikenal pasti:

  • Sebelum menjalankannya, anda perlu mengkaji metodologi secara terperinci dan mengikuti semua peraturan.
  • Kesan positif menjadi ketara selepas tempoh latihan harian tertentu.
  • Hasilnya berbeza dalam setiap kes individu.
  • Terdapat risiko kecederaan akibat ketegangan yang berlebihan atau pergerakan mengejut.

Gimnastik Kegel

Senaman Kegel untuk pembesaran zakar pada lelaki

Latihan untuk zakar ini dengan sempurna menguatkan dan meningkatkan nada otot, membantu meningkatkan ereksi. Ia digunakan untuk meningkatkan kebolehan seksual, terapi dan pencegahan penyakit radang sistem pembiakan. Ia disyorkan untuk digunakan bersama dengan semua kaedah pembesaran zakar.

Latihan ini melibatkan penguncupan otot perineum, yang memainkan peranan besar dalam mencapai dan mengekalkan ereksi. Sangat mudah untuk belajar cara melakukan ini: cukup untuk cuba menghentikan aliran air kencing semasa membuang air kecil. Anda boleh meniru pergerakan di mana-mana sahaja dan langsung tidak disedari oleh orang berdekatan. Gimnastik terdiri daripada menegangkan otot selama lima saat, dan kemudian berehat. Ulangi proses lima puluh kali.

Senaman Berkesan

Pek garam untuk memanaskan zakar sebelum bersenam

Sebelum memulakan urutan atau memuatkan zakar, anda harus memanaskan organ. Untuk melakukan ini, ia boleh dibalut dengan tuala yang direndam dalam air suam selama sepuluh minit atau ditutup dengan beg linen garam yang dipanaskan. Anda juga mesti memantau pencapaian kekuatan ereksi yang disyorkan dalam kaedah. Semua ini dilakukan untuk meminimumkan risiko kecederaan.

Sebelum memulakan latihan, anda harus berunding dengan pakar tentang kehadiran kontraindikasi terhadap teknik tersebut. Perlu diingatkan juga bahawa intensiti pelajaran dan tahap tekanan boleh ditingkatkan secara beransur-ansur.

Gimnastik untuk ahli termasuk latihan berikut:

  • bengkok- Tahap ereksi tidak boleh lebih daripada satu perempat daripada kekuatan maksimum, pelinciran tidak diperlukan. Zakar hendaklah digenggam di hujung dengan satu tangan, ditarik, kemudian diletakkan di bawahnya dengan satu atau dua jari tangan sebelah lagi dan dibengkokkan ke bawah. Lakukan latihan serupa enam kali dalam arah yang berbeza. Teknik ini bertujuan untuk meningkatkan jumlah zakar.
  • jelqing- senaman yang paling popular untuk menambah panjang. Dengan jari pertama dan kedua tangan, picit pangkal zakar dan gerakkan perlahan-lahan ke arah kepala. Tanpa melepaskan tangan anda, genggam pangkal dengan jari tangan sebelah lagi dan ulangi. Tukar tangan kira-kira tiga puluh kali. Ereksi hendaklah separuh - dua pertiga daripada maksimum.
  • Uli- Ia adalah perlu untuk mencapai kekuatan ereksi penuh, kemudian picit zakar selama empat puluh saat dan lepaskan mampatan. Lakukan tiga hingga lima kali.
  • Double Uli- Dengan satu tangan, genggam pangkal zakar dan dengan sebelah lagi kawasan kepala, tekan pada masa yang sama selama empat puluh hingga lima puluh saat.
  • Jelqing terbalik- Uli - Dengan satu tangan mereka menekan pangkal zakar dan dengan satu lagi mereka melakukan jelqing, dan tangan berubah secara teratur. Lakukan maksimum sepuluh kali. Tahap ereksi adalah 90-95%.
  • teknik sandaran kepala- Anda harus bermula dengan senaman Kegel, yang akan memastikan aliran darah meningkat. Pangkal zakar digenggam dengan tangan kanan, jelqing dilakukan, tangan kekal dekat kepala dan disimpan di sana sepanjang masa latihan. Jelqing dilakukan dengan tangan kiri.