Bagaimana untuk membesarkan zakar tanpa pembedahan dan komplikasi

Pembesaran zakar tanpa pembedahan dan komplikasi adalah salah satu soalan yang paling kerap ditanya di enjin carian. Lelaki harus sentiasa menjadi pemenang secara semula jadi. Setiap lelaki mahu menjadi yang terkaya, terkuat, terpantas dan juga mempunyai zakar yang mengagumkan. Walau bagaimanapun, alam semula jadi tidak memberi ganjaran kepada semua orang dengan maruah yang besar. Tidak setiap lelaki mahu melihat isterinya tidak berpuas hati, yang mendorongnya kepada tindakan yang berbeza. Operasi, seperti yang lain, melibatkan risiko dan beban tertentu. Tidak semua orang boleh bertolak ansur dengan anestesia dan kehilangan darah, dan tempoh selepas operasi menyebabkan banyak masalah.

Melihat isterinya tidak berpuas hati, si suami terfikir untuk membesarkan zakar

Sains sedang berkembang, dan pada masa ini pengetahuan perubatan memungkinkan untuk meningkatkan ketebalan dan panjang zakar di rumah tanpa masalah yang serius, yang tidak diragukan lagi merupakan satu kejayaan yang akan membawa kepada penghapusan banyak masalah psikologi dan domestik untuk lelaki. Walau bagaimanapun, tidak semua kaedah sesuai dalam kes individu. Kaedah bukan pembedahan memerlukan masa yang lama untuk melakukan operasi tertentu.

Setiap lelaki mempunyai ambang genetik untuk saiz zakar yang tidak boleh dilalui. Dalam hal ini, zakar menyerupai jisim otot.

alat zakar

Zakar adalah organ seks lelaki yang berkembang dalam rahim semasa trimester ketiga. Salah satu kromosom seks Y, yang diwarisi daripada bapa, bertanggungjawab terutamanya untuk kehadiran zakar, tetapi beberapa kromosom lain yang boleh diwarisi daripada ibu juga bertanggungjawab untuk saiz zakar.

Kromosom Y bertanggungjawab untuk kehadiran zakar pada lelaki

Ia terdiri terutamanya daripada tisu erektil dan jisim berisi. Badan gua bertanggungjawab untuk ereksi seorang lelaki - apabila terangsang, ia dipenuhi dengan darah, menyebabkan zakar membesar. Jisim berisi lebih dekat ke pangkal zakar dan bertanggungjawab untuk kestabilannya, memainkan peranan sejenis sokongan.

Bergantung pada penguasaan salah satu daripada tisu ini, dua jenis zakar lelaki dibezakan - berisi dan berdarah.. Yang pertama dicirikan oleh saiz yang besar pada rehat tanpa ereksi dan, menurut beberapa, lebih menarik. Walau bagaimanapun, semasa ereksi, ia tidak meningkat sebanyak dalam jenis kedua.

Bloody, sebaliknya, mengandungi jumlah badan gua yang lebih besar. Apabila terangsang, tisu erektil dipenuhi dengan darah, menyebabkan zakar membesar dan mengekalkan bentuknya. Semasa rehat ia lebih sederhana, sehingga pada sesetengah lelaki gemuk ia boleh dikaburkan oleh tisu lemak tulang kemaluan, tetapi ia meningkat kepada 3 hingga 4 kali ganda saiz asal.

Bagi wanita, bukan panjang yang penting, tetapi lebar zakar lelaki

Secara genotip, kebanyakan lelaki di CIS dan Eropah mempunyai jenis kedua - ini membawa kepada banyak kompleks dan stereotaip. Di samping itu, zakar mempunyai uretra, yang mengambil fungsi saluran spermatik dan saluran kencing. Uretra juga meningkat selepas zakar. Jika anda mempunyai maklumat tentang jenis anggota badan yang anda miliki, anda boleh membuat kesimpulan bagaimana untuk meningkatkannya dalam kes anda tanpa pembedahan, kerana tidak semua jenis kaedah adalah sama berkesan. Perkara utama dalam perkara ini bukanlah untuk mengejar matlamat anda secara fanatik, tetapi untuk melakukan segala-galanya secara beransur-ansur.

Bercakap tentang panjang - ia tidak penting untuk wanita sebagai lebar. Menurut data anatomi statistik, panjang faraj wanita apabila terangsang jarang melebihi 16 sentimeter.

Walau bagaimanapun, ketebalan dan lenturan yang memainkan peranan besar dalam kepuasan, jadi jangan terlalu mengejar panjang. Doktor dan pakar seks kini membezakan kaedah pembesaran zakar yang berkesan berikut:

  • meningkatkan peredaran darah di pelvis kecil;
  • Meningkatkan prestasi tulang belakang yang lebih rendah;
  • Kerap melakukan hubungan seksual dan melancap;
  • pemanjang ubat;
  • Meningkatkan pengeluaran testosteron.
Hypopenia boleh disebabkan oleh aliran arteri yang tidak mencukupi

Memperbaiki peredaran darah dalam pelvis

Darah yang memasuki zakar diambil dari arteri pangkal paha dan keluar melalui urat pangkal paha. Kapasiti arteri yang tidak mencukupi boleh menyebabkan hipotensi, yang menunjukkan dirinya dalam bentuk zakar kecil semasa ereksi. Dia akan lesu, potensi rendah, ereksi tidak terucap.

Ini terutamanya menjejaskan sifat berdarah zakar. Lelaki sering tidak menyedari sebab ini, kerana mereka jarang memikirkan kesihatan mereka.Gaya hidup yang tidak aktif dengan ketara memburukkan proses, yang pada masa akan datang bahkan boleh menyebabkan ketidaksuburan.Lebih separuh daripada populasi lelaki lebih empat puluh mengalami gangguan peredaran darah di pelvis.

Meningkatkan peredaran darah difasilitasi oleh sukan yang bertujuan untuk aktiviti bahagian bawah - berlari jarak jauh, berbasikal dan berenang. Yang terakhir, secara umum, mempunyai kesan positif terhadap keadaan organ-organ kemaluan, kerana disebabkan oleh perkembangan otot, ia sangat meningkatkan pengeluaran testosteron, hormon lelaki. Sekiranya anda tidak mempunyai peluang untuk bersenam secara teratur, anda dinasihatkan untuk sekurang-kurangnya menggunakan senaman pemanasan, yang mesti termasuk squats. Squats secara aktif mengedarkan darah dalam pelvis kecil dan membantu menguatkan arteri dan meluaskan katil vaskular.

Berlari meningkatkan pengeluaran testosteron dan meningkatkan potensi lelaki

Senaman secara amnya meningkatkan potensi dengan ketara, walaupun terdapat faedah lain. Sistem kardiovaskular adalah penting untuk seks kerana ia bertanggungjawab untuk menghantar oksigen ke sel testis yang menghasilkan testosteron dan sperma. Dengan peredaran darah yang tidak mencukupi, pelbagai patologi badan boleh berkembang, sering membawa kepada kematian. Selalunya, lelaki tidak tahu saiz sebenar mereka, kerana aliran darah yang tidak mencukupi tidak membenarkan zakar membesar sepenuhnya. Sebelum tertanya-tanya bagaimana untuk membesarkan zakar, adalah dinasihatkan untuk meningkatkan peredaran darah dan kesihatan anda.

Meningkatkan prestasi tulang belakang bawah

Tulang belakang sangat penting dalam kehidupan manusia, kerana ia bertanggungjawab untuk banyak fungsi, tanpanya mustahil untuk wujud sepenuhnya. Saraf tunjang dalam kes ini bertanggungjawab untuk pengaktifan reseptor keseronokan - serotonin.

Sebilangan kecil serotonin boleh bertindak sebagai perencat pengeluaran hormon lelaki.

Ini amat penting pada usia muda apabila zakar hanya membesar. Tanpa jumlah testosteron yang mencukupi, zakar tidak boleh berkembang ke had genetiknya - ini membawa kepada kompleks dan penurunan selanjutnya dalam tahap serotonin dalam darah - ini dikaitkan dengan tulang belakang, kerana ia memberi isyarat rangsangan zon erogen untuk otak.

Tahap testosteron mempengaruhi saiz zakar lelaki

Sebaliknya, saraf tunjang mengandungi arteri penting yang membekalkan darah ke bahagian bawah kaki melalui gerbang aorta. Apabila arteri ini bengkok, zakar menderita, saiznya berkurangan dan mengorbankan sel-sel korpus kavernosum untuk mengimbangi hipoksia dan kekurangan tisu. Osteochondrosis, scoliosis, hernia intervertebral secara amnya sangat menjejaskan aktiviti seksual. Oleh kerana kesakitan yang teruk, anda tidak boleh memberi tumpuan sepenuhnya kepada proses, yang memberi kesan negatif kepada faktor psikologi. Perkara yang sama boleh dikaitkan dengan zakar, kerana satu set prinsip tingkah laku yang mantap bertanggungjawab untuk rangsangan dan pembesarannya.

Kerap melakukan hubungan seksual dan melancap

Pembesaran zakar dicapai secara semula jadi melalui seks dan melancap. Ini kerana tubuh manusia membangunkan fungsi yang diperlukan untuk ini, termasuk saiz zakar.

Kerap menonton video erotik juga boleh membantu meningkatkan tahap testosteron.

Walau bagaimanapun, laluan ini hanya berfungsi jika tiada patologi lain, seperti pengeluaran testosteron yang tidak mencukupi atau masalah peredaran darah. Sebelum menggunakan kaedah ini, adalah dinasihatkan untuk mendapatkan kesihatan anda, terutamanya bahagian yang menjejaskan sistem pembiakan lelaki.

Pemanjang perubatan

Trend ke arah menggunakan pemanjang semakin meningkat – sebab untuk ini adalah pengiklanan yang menjanjikan pembesaran zakar yang cepat. Pengalaman sebenar mengatakan ini jarang membantu menyelesaikan masalah. Salap dan set krim juga selalunya tidak berkesan. Walau bagaimanapun, dalam kes ini, ubat datang untuk menyelamatkan.

Pemanjangan perubatan ditetapkan oleh pakar andrologi dan ahli terapi seks. Ia adalah sistem penguatan khas yang dipasang pada hujung zakar dan satu set pemberat.

Mereka menarik balik organ, menyebabkan sel-sel zakar membiak. Tisu erektil diregangkan dan zakar dibesarkan dengan sewajarnya. Kerana setiap sel mempunyai lebar dan panjang yang ditentukan secara genetik, lebar bertambah apabila panjang bertambah. Sebelum digunakan, anda mesti membaca arahan, jika tidak, bukannya membesarkan zakar, anda boleh meregangkan kulup atau mencederakan diri sendiri.

Perkembangan otot lelaki meningkatkan pertumbuhan zakar

Meningkatkan pengeluaran testosteron

Testosteron adalah hormon utama yang mentakrifkan seorang lelaki. Dia bertanggungjawab untuk rambut badan, rambut muka, potensi dan saiz zakar. Suntikan testosteron ke dalam otot atau darah menyebabkan penindasan pengeluarannya oleh kelenjar dan tisu, yang membunuh keinginan lelaki untuk seks dan sangat mengurangkan potensi.

Tisu adiposa manusia menukarkan testosteron kepada estrogen, hormon seks wanita. Keseimbangan mereka juga bergantung pada jumlah tisu otot yang bertanggungjawab untuk proses terbalik.Perkembangan kekuatan fizikal atau jisim otot meningkatkan jumlah testosteron dalam darah dan meningkatkan pertumbuhan zakar– ini mesti diambil kira semasa melakukan prosedur lain. Mungkin beberapa salap boleh membantu mengurangkan pengeluaran testosteron, tetapi dinasihatkan untuk bergantung hanya pada kekuatan dan perkembangan fizikal anda sendiri.

Adakah patut menambah ahli

Adakah mungkin untuk membesarkan zakar, hanya seorang profesional dengan amalan boleh memberikan jawapan penuh. Penyakit sistem kardiovaskular boleh menjadi kontraindikasi, jadi sebelum membeli extender dan salap, anda harus berunding dengan doktor atau pakar seks yang akan memberi anda nasihat komprehensif.

Seorang lelaki harus berunding dengan doktor sebelum menggunakan pemanjang dan salap.

Jangan cuba mengejar apa yang anda tidak ada. Selalunya semua masalah dikenakan oleh filem dan masyarakat lucah moden, kerana mengikut statistik, saiz purata zakar adalah kira-kira 13 sentimeter. Mula-mula, rujuk pakar psikologi yang mungkin dapat menyelesaikan masalah anda.