pembesaran zakar di rumah

Titik lemah lelaki ialah zakarnya.

Zakar mungkin organ lelaki yang paling rapuh. Walaupun fakta bahawa struktur badan lelaki lebih kuat daripada wanita, ia juga mempunyai tempat yang sangat terdedah yang dalam banyak cara memerlukan penjagaan khas.

Lelaki sering bertanya kepada diri sendiri: bagaimana untuk menjadi tidak dapat dilawan di atas katil? Soalan ini menghantui fikiran pada zaman dahulu. Sebagai peraturan, ia adalah mengenai pembesaran zakar dan fungsi langsungnya - untuk menggembirakan seorang wanita. Tetapi sekarang, orang ramai memikirkan perkara yang sama yang mereka fikirkan selama berabad-abad.

Mari kita lihat beberapa pilihan untuk pembesaran zakar, antaranya terdapat semula jadi dan buatan.


Saiz zakar yang kecil adalah masalah bagi lelaki

pembesaran zakar

Adakah lelaki sentiasa berpuas hati dengan saiz kemaluannya? Tidak sama sekali. Lagipun, bukan sahaja keturunan, tetapi juga faktor seperti penyakit.

Dalam kedua-dua kes ini, terutamanya jika terdapat sebab psikologi untuk pembesaran zakar, pembedahan intim dan banyak lagi akan membantu anda: kaedah bukan pembedahan. Jika yang pertama agak serta-merta, maka yang kedua bernilai peluh.

Banyak kajian saintifik telah dijalankan di kawasan ini dan didapati bahawaPembesaran zakar mempunyai kesan positif terhadap tempoh dan, sudah tentu, kualiti kehidupan seks seorang lelaki dan kekasihnya.

Adakah saya perlu menyebut kesan psikologi yang ketara. Lagipun, seorang lelaki menjadi lebih yakin pada diri sendiri, dan ini memastikan kejayaan dalam bidang lain dalam kehidupan aktifnya.

Extender - alat untuk meregangkan tisu zakar

Pelbagai kaedah

Pada masa ini terdapat beberapa cara yang berkesan untuk merawat kedua-dua keseluruhan zakar dan bahagian individunya (glan, skrotum, dll. )

Setiap pakar dalam urologi akan menasihati anda dan memberikan anda maklumat yang diperlukan mengenai semua topik sensitif. Dan pakar yang baik tidak lupa untuk menjelaskan kaedah mana yang lebih sesuai untuk anda dan badan anda.

Jika ia adalah teknik pembesaran zakar tanpa pembedahan, maka gunakanperanti khas, yang akan meregangkan batang organ.

Ia mesti dipakai, kerana itu (jika semuanya dilakukan mengikut arahan perubatan dan dipakai mengikut jadual) tisu zakar diregangkan, yang membawa kepada pembahagian dan pertumbuhan sel yang lebih intensif daripada biasa (dalam enam bulan ia benar-benar mungkin " untuk mendapatkan tambahan" 5 atau 6 sentimeter) .

Terdapat cara yang lebih cepat -Pembedahan pembesaran zakar. Anda perlu mencari doktor yang berpengalaman kerana lebih baik membayar terlebih dahulu daripada membayar seumur hidup. Seperti kaedah pertama, hasil estetik yang diingini boleh dicapai.

Dengan cara ini, kedua-dua semasa operasi dan apabila memakai peranti khas, adalah mungkin untuk membetulkan bentuk zakar, i. e. H. Jika anda ingin menghilangkan kelengkungan batang (atau sebaliknya), sila semak butiran ini dengan doktor.

Pembesaran kepala sahaja

Ia berlaku bahawa kepala zakar kelihatan tidak menarik, yang juga boleh diperbaiki. Untuk menyelesaikan masalah jenis ini terdapat cara yang mudah dan tidak menyakitkan yang memberikan hasil yang jelas dan berkekalan. Dimasukkan ke dalam kepala zakargel khas, yang berasaskan asid hyaluronik yang terdapat dalam tisu badan.

Asid ini tidak mengecutkan molekul, jadi zakar seolah-olah berada dalam nada kecil sepanjang masa, tetapi semasa ereksi ia akan menjadi lebih besar daripada yang anda fikirkan pada mulanya. Prosedur ini dilakukan tanpa rasa sakit di bawah anestesia tempatan dan, yang paling penting, kesannya berlangsung selama satu setengah tahun.

Ubat untuk pembesaran zakar pada lelaki

Terdapat pelbagai jenis bahan tambahan makanan. Mereka biasanya hormon, jadi mereka hanya boleh digunakan mengikut ketat dengan pendapat doktor. Tetapi perbualan akan beralih kepada kaedah semulajadi pembesaran zakar: latihan memanjangkan zakar khas yang memberikan kesan pertumbuhan.

Apakah yang diperlukan untuk mencapai keputusan yang cemerlang? Ia dikehendaki bahawa organ itu sendiri berfungsi. Dan segala-galanya adalah soal belajar yang rajin dan teratur dengannya.

Senaman untuk meningkatkan ketinggian

Sebagai tambahan kepada semua jenis gel dan pembedahan, terdapat juga kaedah pembesaran zakar yang lebih mudah. Saya fikir semua orang yang telah bermain atau sedang bersukan telah memikirkan sama ada mungkin untuk "mengepam" zakar mereka seolah-olah ia adalah sejenis bisep atau trisep?

Tetapi ia bernilai mengecewakan penyokong hipotesis ini: zakar bukan otot, kerana"mengepam" ia tidak akan berfungsi. Tetapi anda boleh membesarkan zakar dengan bantuan senaman. Dan ini telah dibuktikan berkali-kali oleh mereka yang telah menggunakan amalan khas. Mereka dibentangkan di bawah.

Adakah anda memerlukannya?

Sebelum anda mula menggunakan teknik sendiri, pastikan anda benar-benar memerlukannya. Dengan cara ini, tidak ada latihan untuk mengurangkan zakar. Juga, tidak perlu terlalu berhati-hati, walaupun hanya menarik balik kulup atau kulit testis.

Pengenalan kepada teknik pembesaran

Zakar lelaki membesar dengan senaman di rumah

Walaupun terdapat banyak teknik, hasilnya selalu serupa atau sama. Semua teknik adalah berkesan, perbezaan utama adalah masa untuk mencapai hasilnya. Ini boleh disemak dengan mudah dalam amalan.

Terdapat orang yang hanya kekurangan masa lapang, tetapi di sini anda perlu menumpukan sekurang-kurangnya satu jam untuk latihan setiap hari. Zakar akan terdiri daripada usaha yang berbeza-beza intensitilebih panjang daripada purata 3 cm. Lakukan dua kali sehari.

Mereka mewujudkan ketegangan dalam tisu erektil dengan meregangkan kulit zakar. Ia diperlukan semasa senaman dalam keadaan teruja. Hasil daripada langkah anda, anda bukan sahaja mempunyai kulit yang lebih elastik pada zakar, tetapi juga jumlah ruang zakar, yang doktor juga panggil badan gua, meningkat. Jumlah darah yang lebih besar yang masuk dengan sendirinya akan meningkatkan berat dan saiz zakar anda.

panduan senaman

Seorang lelaki melakukan senaman khas untuk pembesaran zakar

Pelincir (lemak) melincirkan zakar anda.

Duduk dalam kedudukan dan tempat yang selesa, mula membangkitkannya dengan membelai, membungkus beberapa jari di sekelilingnya. Semasa anda menggerakkan tangan anda dari kepala ke pangkal zakar, kekalkan cengkaman yang kuat dan cuba meregangkan kulit sebanyak mungkin.

Dengan setiap pergerakan, cuba eratkan sedikit cengkaman supaya aliran darah sebanyak mungkin dikekalkan di dalam zakar. Kemudian ulangi pergerakan dari kepala ke pangkal.

Seterusnya, ia patut meningkatkan kelajuan pergerakan sambil tidak melemahkan cengkaman. Anda sepatutnya berasa terangsang dan mencapai ereksi penuh. Sebaik sahaja anda mencapai ereksi 100%, pegang pangkal zakar sekali lagi dengan beberapa jari (ibu jari dan telunjuk untuk kemudahan) danmengekalkan aliran darah dalam tisu.

Dengan tangan yang lain, genggam zakar di pangkal kepala dan pegang genggaman di pangkal zakar. Cuba meregangkan zakar anda sebanyak mungkin tanpa rasa tidak selesa.

Regangkannya dengan condong ke kanan dan tahan selama 10 saat. Kemudian lurus ke hadapan dengan kelewatan selama 10 saat. Dan ke kiri, sekali lagi berlama-lama 10 saat. Dan pada penghujungnya, condongkan zakar ke bawah dan topang seperti itu sekali lagi selama 10 saat.

Lengkapkan semua empat fasa latihanempat kali dengan kelewatan selama 10 saat. Keseluruhan proses latihan mengambil masa kurang daripada lima minit.

Selepas anda selesai melakukan senaman, lepaskan cengkaman anda pada pangkal zakar. Mesti rasadarah mula mengalir. Ejakulasi boleh berlaku tepat pada masa itu. Anda mesti ingat bahawa pelinciran yang mencukupi dan cengkaman yang kukuh adalah langkah berjaga-jaga yang paling penting. AwasTangkapan sama sekali tidak menghalang aliran darah.

Ketahui bahawa teknik ini tidak melibatkan kesakitan atau ketidakselesaan. Sekiranya rasa sakit tiba-tiba muncul, anda harus meninggalkan kelas dan cuba hanya selepas beberapa ketika.

penyempurnaan latihan

Cara yang betul untuk menamatkan senaman anda akan membantu andasatu set petua.

Kiropraktik dan haba meningkatkan hasil senaman. Semua buah zakar lelaki cuba mengekalkan suhu pada 34 darjah. Ini adalah perlu untuk badan untuk memastikan daya maju air mani.

Memanaskan badan (memampatkan) dan prosedur yang serupa membantu seorang lelaki pulih daripada masalah dengan hujung saraf dan kepekaan zakar yang boleh berlaku selepas sesi pembesaran yang paling subur.

Pada akhir setiap senamanUrut zakar perlahan-lahan selama 3-5 minit. Secara pilihan, anda boleh menggunakan krim herba (dengan anestetik semula jadi) atau hanya pelembap.

Selepas urutan, cuba lagi menggunakan kompres hangat atau rendam zakar dalam air suam untuk satu tempoh masa.

Sebarang rutin memanaskan badan akan meningkatkan peredaran dan membantu zakar anda pulih selepas bersenam. Anggota badan hendaklah disapu dengan tuala kering selepas memanaskan badan.

patah zakar

Perlu diperhatikan pengurangan yang menyakitkan daripada penjagaan yang melampau apabila melakukan sebarang senaman pembesaran zakar. Struktur zakar, seperti yang dinyatakan di atas, sangat rapuh. Sebarang senaman yang melampau untuknya boleh mengakibatkan apa yang dipanggil patah zakar (iaituKoyakan tisu dan pendarahan dalaman dan luaran yang berkaitan). Ini tidak kerap berlaku, tetapi apabila ia berlaku, perhatian perubatan diperlukan dan serta-merta.

Jadi ternyata bahawa pembesaran zakar bukanlah satu tugas yang mudah, dan yang paling penting, ia adalah pelbagai dalam prestasinya. Terpulang kepada anda untuk memilih satu atau lebih daripada kaedah ini. Tetapi dengan setiap daripada mereka adalah penting untuk diingat: anda sentiasa bertanggungjawab untuk kesihatan lelaki anda. Oleh itu, sebelum mengkaji mana-mana kaedah, rujuk dahulu bukan doktor, tetapi pasangan anda. Mungkin pemikiran tentang rendah diri saiz hanyalah spekulasi, tidak lebih.