Cara Membesarkan Zakar Di Rumah: Pembesaran Zakar Di Rumah

Pembedahan adalah salah satu cara terpantas untuk meningkatkan diameter zakar anda. Untuk menebalkan batang phallic, operasi invasif minimum seperti suntikan asid hyaluronik atau lipofilling boleh digunakan. Sama ada gel khas atau tisu lipid pesakit sendiri disuntik ke dalam lapisan subkutaneus organ kemaluan.

Pengenalan bahan sintetik di bawah kulit membawa kepada komplikasi, termasuk pelanggaran fungsi ereksi dan nekrosis kulit zakar, dalam 5% kes.

Yang paling berkesan ialah penebalan phallus melalui mikrosurgikal, di mana pakar bedah memindahkan sebahagian daripada tisu otot dari bahagian lain badan (gastrocnemius, otot gluteal) ke zakar. Sudah semestinya campur tangan pembedahan tidak menjamin 100% pencapaian kesan yang diingini. Oleh itu, adalah disyorkan bahawa kaedah penebalan zakar yang lebih lembut dicuba sebelum memilih phalloplasty.

Hampir semua kaedah pembesaran zakar tidak dapat menjamin hasil 100%, kecuali pembedahan plastik. Itulah sebabnya ramai lelaki beralih kepada kaedah pembetulan ini. Walau bagaimanapun, operasi itu mempunyai beberapa kelemahan yang serius, seperti masa pemulihan yang panjang dan kos yang tinggi.

Doktor mengingatkan bahawa zakar empat hingga empat inci membolehkan fungsi pembiakan penuh, manakala separuh lagi mengalami keseronokan seksual. Oleh itu, sebelum meningkatkan saiz ahli lelaki, anda perlu memahami sama ada ia berbaloi.

Bagi mereka yang ingin membetulkan saiz zakar dengan mudah hanya dengan beberapa sentimeter, tidak perlu menggunakan semua kaedah pembesaran zakar, anda boleh memilih satu atau lebih yang paling berkesan dan sesuai untuk situasi anda.

Campur tangan pembedahan dijalankan dalam tanda-tanda berikut:

  • patologi kongenital;
  • perubahan berkaitan usia dalam badan;
  • Mikropenis.

Faktor terakhir adalah sangat jarang berlaku, tetapi serius, kerana lelaki itu kehilangan fungsi, jadi operasi adalah satu keperluan, bukan sesuka hati. Kaedah pembesaran zakar ini terbahagi kepada beberapa fasa. Yang pertama adalah diagnostik, yang bertujuan untuk pemeriksaan penuh badan untuk memeriksa kontraindikasi dan keabnormalan kongenital.

Semasa operasi, pakar bedah memotong tisu dan menarik keluar bahagian tersembunyi zakar. Ruang yang terhasil dipenuhi dengan sel-sel lemak, selepas itu ia menjahit dan membetulkan zakar dalam kedudukan yang betul. Kemudian luka harus sembuh dan tisu harus tumbuh bersama, menunjukkan berakhirnya pemulihan. Di samping itu, pemanjang digunakan, yang membetulkan organ dalam kedudukan yang betul - tanpa itu, tiada hasil positif dapat dicapai.

Suntikan asid hyaluronik untuk pembesaran zakar

Sekiranya perlu, pakar bedah plastik boleh mengubah bentuk zakar, yang sangat penting dalam kes patologi genetik atau kelengkungan akibat penyakit. Bagi mereka yang ingin belajar cara membuat zakar lebih tebal, kaedah ini juga sesuai. Untuk melaksanakan ini, suntikan khas dibuat, otot rektus dipindahkan dari rongga perut, tisu adiposa disuntik atau matriks biokolagen ditanam.

Dalam sesetengah kes, adalah dinasihatkan untuk melakukan prostetik titisan apabila menggunakan implan khas yang diperbuat daripada bahan tiruan. Prosedur ini sukar dan sukar untuk dipulihkan, tetapi pada masa yang sama ia benar-benar mengubah rupa zakar.

Pembedahan adalah cara yang baik untuk mengubah bentuk zakar, tetapi ia hanya boleh digunakan oleh mereka yang benar-benar memerlukannya. Oleh itu, sebelum menukar organ lelaki melalui pembedahan, anda perlu berunding dengan doktor. Jangan lupa tentang kesan sampingan yang berlaku pada sebilangan besar pesakit, dan ini bukan hasil daripada kesilapan perubatan, kadang-kadang tisu gagal berakar, pesakit tidak sembuh daripada bius, atau jangkitan masuk ke dalam luka.

Mengenai anatomi

Sebelum meningkatkan ketebalan zakar, anda harus memahami mekanisme yang menyumbang kepada peningkatan jumlah tisu dalam zakar. Jika anda tidak menggunakan campur tangan pembedahan, satu-satunya cara untuk mempengaruhi parameter zakar adalah dengan secara buatan menahan sejumlah besar darah dalam tisu yang boleh diisi dengan darah. Ini termasuk badan yang dipanggil cavernous, yang terletak di sepanjang batang organ kemaluan.

Badan gua (badan gua) ialah unit struktur tisu erektil. Mereka memastikan aliran darah maksimum ke zakar dalam proses rangsangan seksual. Semasa ereksi, tisu erektil mengambil bentuk silinder elastik yang dirasai pada sisi organ kemaluan. Oleh kerana pembengkakan mereka, peningkatan semula jadi dalam ketebalan zakar diperhatikan.

Ia hanya mungkin untuk menyumbang kepada penebalan zakar dengan meningkatkan jumlah bilik mikro yang menembusi seluruh tisu erektil. Ini hanya boleh dilakukan dalam kes penyelenggaraan buatan ereksi dalam tempoh yang lebih lama. Jika anda melakukan prosedur setiap hari, ia akan mengakibatkan regangan tunik (tunik), yang mengandungi peranan pengisian darah. Dengan melepaskan jumlah tambahan dalam tunik, tisu erektil secara beransur-ansur berkembang.

Kaedah untuk penebalan zakar

Pembesaran zakar adalah proses yang membosankan yang memerlukan seorang lelaki kerap melakukan prosedur fisioterapi dan penggunaan teknik urutan. Untuk meningkatkan lilitan batang zakar, anda boleh menggunakan latihan khas, peranti mekanikal (simulator), atau menggunakan pembedahan plastik. Kaedah yang paling biasa untuk membetulkan saiz zakar ialah:

  • Jelqing;
  • teknik Julia;
  • Pengapit;
  • Pam;
  • pembedahan invasif minimum (lipofilling);
  • Pemindahan tisu otot.

Sebelum meningkatkan diameter batang alat kelamin, disyorkan untuk berunding dengan doktor. Difahamkan bahawa penggunaan simulator dan teknik urut yang tidak betul boleh membawa kepada akibat negatif, termasuk pelanggaran fungsi ereksi.

Salap, krim, gel

Langkah-langkah tempatan telah mendapat populariti yang hebat baru-baru ini, dengan bantuan mereka anda tidak perlu memikirkan cara membesarkan organ lelaki melalui senaman atau pembedahan yang berat. Pelbagai jenis krim dan gel yang berbeza membolehkan anda memilih produk yang berkesan dan selamat, dan dalam kebanyakan kes, mahal tidak bermakna kualiti.

  • menormalkan peredaran darah;
  • meningkatkan kualiti dan tempoh ereksi;
  • mengubah struktur kulit - ia lebih elastik dan lebih tahan;
  • libido meningkat;
  • Tisu lebih baik diperkaya dengan sebatian berguna.

Dalam kes ini, peraturan dan ciri prosedur adalah sangat penting. Dana ini tidak akan memberikan apa-apa hasil jika anda tidak menambah prosedur dengan urutan khas, intipati utamanya adalah untuk menggosok salap supaya ia menembusi tisu dalaman zakar. Ini meregangkan zakar dengan baik dan meningkatkan aliran darah, yang meningkatkan kekuatan lelaki.

  • Buckeye;
  • Akar halia;
  • quince Jepun;
  • Pektin;
  • Mulberi;
  • Leuze;
  • Willowwherb;
  • Asid amino dan protein.

Bagaimana cara membesarkan zakar lelaki dengan cepat dan betul? Mulakan dengan kaedah mudah, dengan salap. Krim dan gel mempunyai kandungan seimbang komponen berguna, jadi terapi ini telah membuktikan dirinya sebagai cepat dan berkesan.

Jelqing

Jelqing adalah kompleks latihan regangan yang direka untuk meningkatkan lilitan dan panjang zakar. Salah satu teknik pembetulan saiz zakar tertua disyorkan untuk pemula; Lelaki yang hanya menggunakan kaedah pembesaran zakar secara semulajadi.

Agar zakar benar-benar mula berkembang, latihan mesti dilakukan mengikut peraturan tertentu:

  • melincirkan batang zakar dengan minyak urut atau pelincir;
  • Pegang zakar di pangkal dengan ibu jari dan telunjuk anda (genggaman OK);
  • Tingkatkan daya cengkaman secara beransur-ansur, gerakkan cincin dari jari anda dari pangkal ke kepala lingga;
  • apabila zakar mencapai keadaan separuh tegak, anda mula "menolak" darah dari pangkal zakar ke hujungnya;
  • Anda mesti melengkapkan sekurang-kurangnya 100 "pusingan" dalam satu proses, tempohnya tidak boleh melebihi 2-3 saat.
Wanita dan lelaki kuat membesarkan zakar

Anda tidak boleh meregangkan zakar dengan ereksi 100% kerana apabila darah ditolak sepanjang batang zakar, kapilari dangkal mungkin pecah akibat tekanan berlebihan dalam tisu.

Pemanjang, muncung dan pam vakum

  • Sesiapa yang berminat dengan persoalan bagaimana untuk membesarkan zakar anda sendiri mungkin mengetahui peranti ini. Mereka menjalankan prinsip yang sama sekali berbeza, tetapi mereka melakukan satu kerja - mengubah saiz.
  • Pam vakum berfungsi dengan meningkatkan tekanan dalam botol yang mengandungi organ kemaluan lelaki. Ini meningkatkan aliran darah dan membawa kepada pertumbuhan yang cergas. Kaedah ini digabungkan dengan pelaksanaan latihan dan urutan khas. Tempoh prosedur adalah pendek, jadi anda boleh melakukan aktiviti setiap hari dan hasilnya tidak lama lagi.

Extender berfungsi pada prinsip yang berbeza, produk adalah produk yang direka untuk membolehkan anda meregangkan zakar. Pertama, ia dipasang di kawasan pangkal paha dan membetulkan organ dengan pengapit khas, meningkatkannya.

Pada asalnya peranti itu digunakan untuk membetulkan bentuk zakar, tetapi dari masa ke masa, ramai lelaki menyedari satu lagi kualiti positif peranti itu - peningkatan dalam "maruah" lelaki. Selepas itu, penyelidikan aktif bermula dan selepas beberapa ketika pengeluaran diselaraskan.

Jika anda mempunyai sebarang soalan tentang cara membesarkan zakar lelaki menggunakan pam vakum dan pemanjang, dapatkan nasihat pakar di kemudahan perubatan.

Sekiranya seorang lelaki berminat untuk meningkatkan martabatnya buat sementara waktu, ia patut mempertimbangkan ciri-ciri penggunaan lampiran khas. Mereka tidak meningkatkan "ekonomi" dengan ketara, mereka hanya berfungsi sebagai kabel sambungan. Apa yang anda perlu lakukan ialah menggunakan produk dan membetulkannya, kemudian sapukan pelincir intim dan hubungan seksual boleh bermula. Sensitiviti lelaki itu berkurangan, tetapi jantinanya pasangan berasa keseronokan yang sukar dipercayai.

Pam vakum ialah peranti penyempitan vakum yang membesarkan yang membolehkan anda membesarkan diameter lingga dengan cepat dan tanpa rasa sakit. Simulator terdiri daripada omboh plastik silinder dan pam vakum. Semasa pelajaran, bawang diletakkan di atas zakar dan ditekan kuat pada tulang kemaluan. Kemudian udara dipam keluar dengan bantuan pam.

seorang lelaki memikirkan cara untuk membesarkan zakar

Pembesaran zakar adalah disebabkan oleh peningkatan aliran darah ke zakar dengan mewujudkan kawasan tekanan atmosfera rendah di sekelilingnya. Peningkatan tekanan darah dalam tisu membawa kepada pengembangan ruang mikro dalam tisu erektil, akibatnya zakar bertambah lebar sekurang-kurangnya 1. 5-2 cm.

Pam vakum selalunya digunakan untuk membetulkan saiz zakar secara kekal sejurus sebelum persetubuhan. Untuk mencapai ketinggian kekal lingga, anda perlu menggunakan simulator dengan kerap selama enam bulan.

Teknik untuk menggunakan penyempitan vakum:

  • masukkan lingga yang tidak tegak ke dalam bukaan silinder;
  • tekan pam pada tulang kemaluan dengan kuat;
  • menggunakan pir mekanikal atau pam elektrik untuk mengepam udara keluar dari peranti;
  • Selepas ereksi berlaku, turunkan botol;
  • Selepas 15-20 minit, putar injap sehala untuk membiarkan udara masuk ke dalam silinder dan keluarkan pam.

Adalah tidak diingini untuk menggunakan pam vakum untuk orang yang mempunyai penyakit kardiovaskular.

Apabila meregangkan zakar anda untuk membesarkannya, ingat bahawa tempoh prosedur tidak boleh melebihi 20 minit. Kesesakan darah dalam tisu lembut boleh menggelapkan zakar dan mencipta meterai daripada cecair limfa pada permukaannya.

Teknik Julia

Teknik Julia ialah satu set latihan vaskular yang direka untuk meregangkan tisu erektil dalam alat kelamin. Sebelum menggunakan senaman ekstrem untuk membesarkan zakar anda, disarankan untuk melakukan jelqing secara eksklusif selama 2-3 bulan. Selalunya, pemula yang mengabaikan langkah berjaga-jaga keselamatan cedera kerana melakukan teknik Julia secara tidak betul.

Untuk meningkatkan jumlah organ kemaluan semasa mengurut diri, anda perlu melakukan senaman berikut:

  • Menjelmakan zakar anda ke dalam keadaan separuh tegak;
  • Dengan cengkaman yang OK, cuba "memacu" sebanyak mungkin darah ke dalam tisu erektil zakar.
  • Apabila zakar penuh dengan darah, cuba tolak ke atas batang ke kepala;
  • Selepas mengetatkan cengkaman di tengah batang, berhenti selama 20-30 saat;
  • luruskan cincin selama 1-2 cm lagi dari jari anda dan kekal dalam kedudukan ini lagi selama setengah minit;
  • Apabila anda mencapai bahagian atas lingga, longgarkan cengkaman anda dan lakukan jelq yang menenangkan.
Sakit selepas pembesaran zakar

Bersenam selama 10-15 minit setiap hari boleh meningkatkan saiz zakar anda sekurang-kurangnya 1-1. 5 cm dalam 3 bulan. Bersenam melalui kesakitan tidak disyorkan, kerana penampilan ketidakselesaan paling kerap menandakan kerosakan tisu atau pecahnya kapilari cetek.

urut

Sebelum prosedur, organ mesti dipanaskan dengan menggunakan krim pemanasan khas. Kemudian genggam zakar dengan tapak tangan anda, jika satu hilang tambah satu lagi. Tekan dengan kuat, tetapi tidak sehingga anda berasa tidak selesa. Uli, terjemah dari kiri ke kanan, dari atas ke bawah atau sebaliknya. Ulang selama sepuluh hingga lima belas minit. Peningkatan dalam saiz sehingga dua cm ditambah dengan peningkatan dalam ereksi melalui peningkatan pengisian tisu erektil dengan darah.

Ramai yang cuba untuk mengetahui betapa mudahnya untuk membesarkan zakar, tetapi tidak ada kaedah sedemikian, kerana dalam apa jua keadaan ia memerlukan banyak kerja untuk mendapatkan hasil yang positif.

Salah satu kaedah yang telah ditetapkan ialah urutan. Anda boleh melakukannya sendiri di rumah atau mengubah manipulasi sedemikian menjadi foreplay dengan mengajar pasangan jiwa anda cara membesarkan zakar dengan cepat menggunakan kaedah ini. Prosedur ini dijalankan setiap hari. Kali pertama tidak boleh dikhaskan kepadanya lebih daripada 15 minit, dan kemudian kali ini meningkat. Ini perlu dilakukan untuk membolehkan unsur-unsur struktur zakar membiasakan diri dengan ketegangan yang tinggi.

Urut dilakukan dengan cara khas untuk melembapkan kulit, sebaik-baiknya tidak berdasarkan lemak. Intipati utama urut adalah meregangkan tisu, untuk ini anda harus mempertimbangkan kaedah pembesaran zakar. Jelqing menduduki tempat utama dalam perniagaan ini, amalan ini terkenal di seluruh dunia kerana keberkesanannya.

Adalah penting untuk menjelaskan bahawa mereka yang ingin mengetahui cara membesarkan organ kemaluan lelaki harus mengambil kira tempoh manipulasi, iaitu, jangan mengharapkan hasil segera. Kesan pertama dapat dilihat selepas 3 minggu manipulasi harian, dan ini adalah penunjuk yang sangat baik.

Anda harus bersedia dengan baik untuk prosedur, basuh kawasan pangkal paha dengan teliti dan panaskannya. Mandi panas atau kompres digunakan untuk ini. Dan hanya selepas ini anda boleh meneruskan prosedur menggunakan salah satu kaedah, setelah mempelajari cara membesarkan zakar sebelum ini - ulasan boleh membantu anda memilih.

Zakar adalah organ yang sangat sensitif dan sering dipengaruhi oleh faktor negatif. Sudah tentu, walaupun anda tahu dengan tepat cara membesarkan zakar dengan betul dan selamat, kesan urut paksaan tidak boleh hilang tanpa kesan. Kesan sampingan mungkin berlaku semasa prosedur atau selepas beberapa ketika:

  • penampilan bintik-bintik di kepala;
  • Perubahan warna kepala;
  • penampilan urat.

Setiap manifestasi ini tidak mempunyai kesan patologi, mereka tidak memerlukan rawatan dan hilang sendiri. Dan seorang lelaki pun boleh mendapat manfaat daripada faktor terakhir, kerana struktur tulang rusuk zakar mempunyai kesan positif terhadap keseronokan semasa hubungan seks. Urutan Thai zakar adalah satu kejayaan, tetapi untuk melakukannya anda perlu melawat salon khas atau mempelajari teknik bagaimana untuk membesarkan zakar sendiri.

Mengapit

Perkataan "pengapit" dalam terjemahan daripada bahasa Inggeris bermaksud penetapan atau pengapit. Tidak sukar untuk meneka bahawa intipati teknik pengapit adalah untuk menahan darah dalam batang zakar untuk jangka masa yang lama. Jika terapi manual dilakukan sekurang-kurangnya 4-5 kali seminggu, adalah mungkin untuk meningkatkan diameter zakar sekurang-kurangnya 1. 5 cm dalam beberapa bulan sahaja.

Difahamkan, isipadu zakar akan meningkat apabila sel mikroskopik dalam tisu erektil mengembang. Untuk membesarkan batang dengan selamat dan menyatukan hasil yang dicapai, perlu melakukan latihan selama 2 bulan sekurang-kurangnya 5 kali seminggu menggunakan teknik berikut:

  • Bawa lingga ke ereksi maksimum dengan jelqing dan pasangkan pembalut elastik ke pangkalnya;
  • ambil pembalut dengan tali elastik atau gelang getah perkeranian supaya ia tidak terurai;
  • pasangkan pengapit logam ke pangkal zakar (lebih baik membeli pengapit dengan sayap plastik untuk memudahkan putaran);
  • Selepas memerah tisu zakar, hidupkan jam randik dan selepas tepat 1 minit lepaskan pengapit untuk memulihkan peredaran darah normal dalam zakar.

Penting! Jangan ketatkan pengapit kerana ini boleh merosakkan saluran darah dan tisu lembut.

Untuk meningkatkan ketebalan zakar, lakukan sekurang-kurangnya 3-4 pendekatan dalam satu operasi. Selepas 10-14 hari adalah disyorkan untuk meningkatkan tempoh pendekatan kepada 2 minit. Peningkatan dalam volum phallic menjadi kelihatan selepas beberapa sesi. Walau bagaimanapun, pakar tidak mengesyorkan memanjangkan tempoh pendekatan lebih daripada 5 minit. Pelanggaran aliran darah ke organ kemaluan boleh menyebabkan nekrosis tisu dan perkembangan disfungsi erektil.

Rawatan rumah

Ubat-ubatan rakyat didahulukan dalam populariti. Sesiapa yang ingin tahu bagaimana untuk benar-benar membesarkan zakar telah mendengar lebih daripada sekali tentang keberkesanan ubat-ubatan rakyat.

Kategori ini termasuk produk yang dibuat daripada resipi dari nenek moyang kita. Untuk pelaksanaannya, hanya bahan semula jadi yang digunakan, jadi jika anda mengikuti cadangan dan dos, kemungkinan komplikasi akan diminimumkan. Tumbuhan dan minyak adalah unsur utama perubatan tradisional - ia mengandungi pelbagai jenis bahan berguna. Merebus, infusi, teh herba dan campuran disediakan daripadanya.

Jika anda tertanya-tanya bagaimana sebenarnya untuk membesarkan zakar anda, pertimbangkan herba berikut terlebih dahulu:

  • Thyme;
  • Mugwort;
  • Bawang putih;
  • Jus aloe;
  • Akar halia;
  • Rose hips dan lain-lain.

Daripada bahan-bahan ini, krim dan salap dibuat, berkat yang mungkin untuk bertindak secara tempatan terhadap penyakit ini.

Perubatan tradisional juga termasuk kaedah bukan tradisional, seperti penggunaan jeli petroleum atau balsem "Zvezdochka". Kesannya bertujuan untuk meningkatkan aliran darah, yang menyebabkan korpuskel dan kulit zakar meningkat, selepas itu mereka meningkat sendiri. Sebelum melakukan ini, bagaimanapun, adalah penting untuk mempertimbangkan cara membesarkan zakar dengan cara lama untuk mengurangkan kemungkinan komplikasi dan kesan sampingan.

Ia adalah mungkin untuk menukar saiz "maruah" lelaki - pakar yang berkelayakan dan lelaki yang berpuas hati bercakap mengenainya di pelbagai forum dan sumber. Tetapi sebelum menggunakan mana-mana kaedah di atas, anda perlu memastikan bahawa masalah dengan zakar kecil terletak tepat pada ciri fisiologinya, dan bukan di kepala.