Bagaimana untuk menambah ahli secara percuma sendiri atau dengan kos yang minimum

Seorang lelaki mengejutkan isterinya dengan ayam besar

Lelaki berminat dengan soalan "Bagaimana anda boleh membesarkan zakar sendiri di rumah dan betapa realistiknya idea ini? "

Jawapan untuk ini adalah positif, kerana terdapat teknik di dunia moden yang mempengaruhi saiz zakar.

Pilihan ini termasuk pelaburan yang berdaya maju dari segi kewangan serta pendekatan percuma.




Amalan Terbaik Pelaksanaan Kendiri

Dalam proses membangunkan topik bagaimana untuk membesarkan zakar itu sendiri, adalah mustahil untuk memanggil pilihan universal.Terdapat teknik yang setiap lelaki boleh kuasai.

Senaman

Tarik zakar - senaman untuk membesarkan saiz

Cara terbaik untuk pembesaran diri adalah bersenam.

Nasib baik untuk lelaki, pada masa ini terdapat banyak latihan yang boleh digabungkan dengan cara yang berbeza untuk mencipta senaman individu.

Mari kita ambil beberapa pengajaran sebagai contoh:

  • Seorang lelaki mencapai rangsangan, 40 peratus daripada keadaan tegak maksimum zakar. Kemudian zakar ditarik ke punggung dengan tangan dan perlahan-lahan mencangkung di atasnya. Ternyata tekanan yang disasarkan dikenakan pada tisu erektil dari dalam, yang meningkatkan ketebalan dan panjang zakar.
  • Ahli itu santai, keseronokan latihan ini tidak boleh diterima. Kepala dililitkan pada jari (ibu jari dan telunjuk), dikumpulkan dalam cincin dan ditarik sejauh mungkin dari anda. Kemudian bekukannya selama 5 saat, pada ketika itu tekan perlahan pada pangkal zakar dengan ibu jari tangan anda yang bebas. Lari dari akar ke kepala dan belakang. Latihan diulang kira-kira 10 kali.
  • Zakar dililitkan di kepala dengan satu tangan, memegangnya dengan kuat dan menariknya dari anda sejauh mungkin. Mereka ditangguhkan selama 5 saat dan perlahan-lahan mula menggerakkan lingga yang dilukis melawan arah jam sehingga bulatan lengkap selesai. Buat jumlah sekurang-kurangnya 25 bulatan, urut ringan di antaranya, goncang zakar supaya tidak mengganggu aliran darah.

Seharusnya tiada kesakitan atau ketidakselesaan semasa latihan ini.

pembaharuan

Extender - alat yang boleh membesarkan lingga

Pemanjang tidak dipanggil lainsebagai cara paling berkesan untuk membesarkan zakar anda. . .

Peranti ini memberikan hasil yang cepat dengan melihat kepada kemudahan penggunaan. Selain daripada itu,ia bertindak pada zakar bukan sahaja untuk memanjangkannya, tetapi juga untuk menebalnya pada masa yang sama. . .

Extender dibahagikan kepada:

  • Bergelung;
  • tali pinggang;
  • vakum.

Adalah mustahil untuk mencari perbezaan dalam mekanisme tindakan mereka kerana ia adalah perkara biasa untuk semua peranti ini. Dan mereka berbeza dalam penampilan, keselesaan dan harga. Sebagai contoh, peranti vakum lebih mudah tetapi kos lebih tinggi daripada peranti boleh lipat.

Pembesaran zakar di rumah dengan pam vakum


pam air

Ia tidak biasa untuk pam munculsebagai cara terpantas untuk membesarkan zakar anda. . . Sukar untuk berhujah dengan kenyataan sedemikian kerana ia benar-benar mempunyai kesan ekspresif.

Ia adalah set pam yang terdiri daripada silinder di mana zakar diturunkan, pam yang mencipta tekanan negatif dalam silinder, dan manometer, yang diperlukan untuk memantau tekanan ini.




Salap dan semburan

Semburan, salap, krim, gel pastinya boleh bersaing untuk gelaran "cara terbaik untuk membesarkan zakar". Ia dibuat khas untuk mempengaruhi bahagian tubuh lelaki ini.

Produk ini adalah produk yang terdiri daripada bahan semula jadi, benar-benar selamat untuk kesihatan manusia, dan memberikan hasil yang baik.

Sudah tentu, persediaan sedemikian mengandungi bahan semula jadi, tetapi alahan kepada komponen salap atau semburan tidak boleh diketepikan. Oleh itu, sebelum membeli dan menggunakannya secara langsung, anda perlu menjalankan ujian alahan.

Membawa berat untuk menambah panjang zakar

Timbang

Satu cara untuk membesarkan zakar anda sendiri ialah dengan berat. Dalam peranan barangan, boleh terdapat kedua-dua atribut yang dibeli di kedai dan pemberat buatan sendiri. Anda juga boleh mendapatkan arahan untuk membuat pemberat ini dalam talian.

Berat buatan sendiri atau yang dibeli diikat dengan tali lebar dan plaster pelekat terus di bawah kepala dan dalam keadaan sedemikian mereka boleh meneruskan aktiviti harian mereka. Berbaloi untuk dipertimbangkandengan bahan pemberat dipakai, hanya panjangnya bertambahdan terdapat pilihan untuk mengurangkan lebar.

Penggunaan bahan pemberat adalah kaedah yang traumatik jadi anda perlu berfikir dengan teliti sebelum mencuba.


Pilihan percuma

Terdapat beberapa teknik yang boleh anda gunakan untuk bekerja pada zakar lelaki secara percuma.

Senaman

Bercakap tentang cara membesarkan zakar anda di rumah secara percuma, mungkin bagus untuk melihat latihan pertama dalam senarai juga. Pilihan ini mudah untuk dijalankan sendiri dan tidak memerlukan sebarang kos. Dan kepelbagaian latihan yang berbeza membolehkan anda membuat rancangan latihan yang menguntungkan.

Timbang

Dalam senarai ubat rumah percuma untuk pembesaran zakar, berat tidak boleh diabaikan. Dengan bantuan mereka, anda boleh dengan mudah bertindak pada zakar tanpa meninggalkan rumah anda, tetapi hanya jika perlu mengubah panjangnya, bukan ketebalannya.

Berkemungkinan besar lingga akan berkurangan diameter selepas menggunakan pemberat. Tambahan yang tidak diragukan dari pilihan ini, bagaimanapun, adalah keupayaan untuk mengelakkan kos, di sanaPemberat bahkan boleh dibuat secara manual daripada cara yang dibuat secara improvisasi. . . Dan untuk membetulkannya, anda hanya perlukan tali yang lebar dan lembut serta band-aid.

Jelqing

Jelqing disyorkan sebagai cara paling mudah untuk membesarkan zakar yang tidak perlu dibelanjakan. Ia pada asasnya adalah senaman memerah susumudah dilakukan dan memberikan hasil yang boleh dilihat. . .

Jelqing - Senaman Berkesan Untuk Membesarkan Zakar Di Rumah

Pertama, seorang lelaki mencapai gairah yang tidak lengkap, 70-75 peratus daripada kemungkinan ereksi. Kemudian dia menekan akar dengan ibu jari dan telunjuknya dan membentuk sejenis cincin. "Cincin" ini perlahan-lahan menuju ke kepala, dengan ringan menekan lingga dan meregangkannya. Apabila anda sampai ke permulaan kepala anda perlu menukar tangan anda dan ulangi "laluan" ini. Jelqing mengambil masa kira-kira 5 minit.

urut

Bagi mereka yang berminat dengan pembesaran zakar percuma, urutan adalah pilihan yang bagus. Anda boleh menggunakan pelincir atau minyak urut untuk ini. Jika ada di rumah. Atau anda boleh melakukan manipulasi ini di bilik mandi dan air akan menggantikan pelincir. Ia juga boleh diterima untuk menggantikannya dengan air liur.

Pada mulanya sedikit rangsangan dicapai, kemudian mereka menggenggam zakar pada akar dan menggerakkan tangan ke arah kepala dan belakang dengan kelajuan yang semakin meningkat. Sebaik sahaja lingga tegak sepenuhnya, letakkan di sekeliling kepala dengan satu tangan, regangkan pada akar dengan tangan yang lain dan gunakan sedikit tekanan pada bahagian tepi. Dalam keadaan regangan maksimum, disyorkan untuk kekal 5-7 saat.

Urut sedemikian dilakukan dengan mudah, tetapi dengan penjagaan yang berlebihan anda boleh merosakkan lingga, meregangkan kulit atau ligamen.

Rawatan rumah

Penggunaan resipi rakyat untuk menukar saiz zakar tidak mengejutkan sesiapa pun, kerana mereka telah diuji selama beberapa generasi dan tidak terus wujud untuk apa-apa. Penggunaan baking soda dengan beberapa herba sangat popular.

air berkilau

Dulang dengan soda, di mana lingga direndam selama beberapa minit, amat popular. Tetapi pengelupasan lebih menarik.

Bagi mereka, mereka mengambil soda dan madu, campurkan dengan teliti dan sapukan pada kulit organ. Pergerakan urutan kemudiannya dilakukan terus pada scrub untuk meningkatkan kesannya.

Memohon gosok sedemikian atau menggunakan mandi dengan kehadiran microtrauma menyebabkan rasa sakit dan sensasi terbakar.

Kehidupan intim yang baik untuk lelaki selepas pembesaran zakar

Herba

Di antara herba, rebusan tribulus, hawthorn atau ginseng Korea digunakan terutamanya. Walau bagaimanapun, penggunaan rebusan sedemikian memerlukan berhati-hati kerana potensi kesan sampingan dan kesannya pada seluruh tubuh lelaki, bukan hanya sistem pembiakan.

Jika anda ingin menukar saiz zakar anda,seorang lelaki akan mudah mencari jalan yang selesa.Mengambil kira keutamaan dan ketersediaan wang.