Bagaimana untuk meningkatkan ketebalan (diameter) zakar dan memberikan kelantangan

Wanita mengambil berat tentang ketebalan zakar lelaki

Maruah lelaki yang mengagumkan, ketinggian yang mengagumkan adalah keinginan ramai lelaki dan impian kebanyakan pasangan seksual mereka. Adakah mungkin untuk membuat zakar lebih tebal dan mengubah bentuk dan saiznya? Adakah mungkin untuk melakukan ini di rumah atau satu-satunya cara untuk mendapatkan zakar yang mengagumkan dengan melawat pakar bedah plastik?

Adakah berbaloi untuk menukar jumlah zakar?

Dalam kes yang manakah anda harus menggunakan pembesaran zakar? Adakah perlu ada tanda-tanda tertentu untuk ini atau adakah satu keinginan sahaja sudah mencukupi?

Sudah tentu, saiz organ lelaki adalah semata-mata individu dan berbeza dalam saiz antara wakil yang berbeza dari jantina yang lebih kuat. Di samping itu, adalah penting untuk diperhatikan perbezaan pembesaran zakar dalam keadaan tegak dan masih.

Purata zakar normal dianggap sebagai organ 12 hingga 25 cm panjang dan 10 hingga 16 cm tebal (penunjuk terakhir diukur di bahagian tengah zakar).

Organ seksual yang kecil boleh membuat lelaki putus asa dan menjejaskan kualiti kehidupan seksnya dengan ketara. Jika zakar lelaki tidak sesuai dengan parameter yang ditentukan, penyelesaian kepada masalah mungkin adalah untuk meningkatkan zakar dalam kedua-dua panjang dan lebar. Seorang lelaki boleh memilih hanya pilihan yang sesuai dengannya daripada semua tawaran.

Kajian kaedah untuk meningkatkan ketebalan zakar

Kaedah berikut untuk membesarkan lingga lelaki dianggap paling biasa:

  • terapi dadah;
  • campur tangan pembedahan;
  • penggunaan resipi rakyat;
  • Mengubah prinsip pemakanan.

Ubat

Ubat-ubatan tertentu membantu meningkatkan diameter zakar:

  1. Ubat tablet.Direka untuk membesarkan zakar dan juga membantu menghilangkan gejala mati pucuk yang berlaku pada lelaki dari semua peringkat umur.
  2. Gel hormon, salap.Salah satu persediaan hormon yang paling berkesan ialah ubat yang bahan asasnya adalah bentuk aktif hormon testosteron lelaki. Ubat ini paling kerap digunakan dalam kes di mana saiz lelaki kecil disebabkan oleh kekurangan androgen. Gel disapu pada zakar sekali sehari. Tidak disyorkan untuk lelaki yang menghidap penyakit sistem kardiovaskular, buah pinggang, hati, prostat atau kanser.
  3. Makanan tambahan berasaskan tumbuhan. Mereka mempunyai komposisi yang lebih semula jadi berbanding dengan ubat hormon. Contoh yang paling popular termasuk:
    • Sembur salap yang mengandungi akar halia, mulberi, ekstrak chestnut kuda dan ekstrak ginseng. Untuk menebal dan memanjangkan zakar, cukup menggunakan gel setiap hari.
    • Krim berasaskan lichen, rumpai kambing, halia, chestnut kuda dan ginkgo biloba. Gosok ke dalam kemaluan dua kali sehari.
    • Gel dengan bahan aktif Ginkgo biloba, halia, ginseng, chestnut kuda. Gosok ke dalam zakar empat kali sehari.
    • Gel berasaskan lumut tanduk, thistle, hempedu beruang, popia Peru dan lichen.

Suplemen diet hampir tidak mempunyai kontraindikasi terhadap penggunaannya. Pengecualian adalah kecenderungan untuk tindak balas alahan. Gel dan krim berasaskan bahan semula jadi bukan sahaja meningkatkan ketebalan zakar, tetapi juga boleh meningkatkan fungsi ereksi lelaki secara kualitatif.

Campur tangan pembedahan

Pembedahan menebal dan memanjangkan zakar dianggap kaedah yang paling berkesan, tetapi ia datang dengan beberapa risiko. Hasil daripada prosedur sedemikian, zakar menjadi lebih panjang dan tebal dan kesannya bertahan lama.

Kelemahan utama kaedah ini ialah:

  • kesukaran dalam menjalankan operasi;
  • tempoh pemulihan yang panjang;
  • risiko tinggi kesan sampingan;
  • keperluan untuk ujian awal sebelum prosedur.

Teknik pembedahan berikut membantu menjadikan zakar lebih tebal:

  1. Pemindahan struktur otot.Tempat di mana struktur otot diambil biasanya adalah otot perut. Bahan yang dipilih digunakan untuk membalut tisu erektil zakar. Lelaki harus menjangkakan bahawa akan ada parut di tapak penderma. Salah satu kelebihan prosedur ini ialah kesan sepanjang hayat zakar yang menebal. Kelemahan utama adalah penyediaan yang lama untuk operasi (kira-kira 1 tahun).
  2. "Perovik".Ia dianggap sebagai operasi yang paling kompleks untuk meningkatkan diameter zakar. Manipulasi terdiri daripada memisahkan tisu zakar, di antara rawan yang ditanam. Operasi ini bukan sahaja meningkatkan jumlah zakar, tetapi juga membolehkan bentuknya diselaraskan. Kelemahan campur tangan sedemikian adalah tempoh pasca operasi yang panjang dan kemungkinan kehilangan sensitiviti organ.
  3. Implantasi bebola subkutan.Yang terakhir diperbuat daripada bahan mesra alam, hypoallergenic yang memberikan jumlah tambahan organ. Walaupun semua kesederhanaan yang jelas, prosedur ini sama sekali tidak berbahaya. Atas sebab ini, anda harus berunding dengan pakar terlebih dahulu.

Pam gris

Prosedur ini mempunyai nama alternatif: lipofilling. Meningkatkan lebar zakar dilakukan dengan pemindahan tisu lemak pesakit sendiri. Kawasan masalah pada badan lelaki biasanya dipilih sebagai titik persampelan. Bahan yang dipilih diedarkan di kawasan kemaluan. Kaedah ini mempunyai kadar penolakan yang sangat rendah kerana bahan yang dimasukkan ke dalam organ kemaluan adalah serasi secara biologi. Kelemahan manipulasi sedemikian termasuk keupayaan bahan yang disuntik untuk larut secara spontan dan risiko tinggi pembentukan tuberkel lemak subkutan.

Suntikan asid hyaluronik

Membolehkan peningkatan yang sama berkesan dalam diameter zakar atau kelenjar. Selepas perundingan awal dengan pakar dan arahan kepada pesakit, operasi sebenar dijalankan, yang merangkumi langkah-langkah berikut:

  1. Rawatan kawasan pangkal paha dengan penyelesaian antiseptik.
  2. Menghasilkan anestesia tempatan.
  3. Mengisi picagari mikro dengan dos pengisi hyaluronik yang diperlukan.
  4. Menyuntik bahan ke dalam kawasan zakar. Jika matlamatnya adalah untuk membesarkan kelenjar, bahagian atas zakar disuntik secara sama rata dengan asid hyaluronik (doktor memantau perkadaran komposisi yang disuntik). Sekiranya peningkatan dalam ketebalan keseluruhan zakar dijangkakan, asid hyaluronik diedarkan secara merata ke seluruh badan zakar.
  5. Tapak suntikan ditutup dengan pita pelekat atau dijahit. Pembalut pelindung diletakkan di atas alat kelamin.

Jumlah tempoh prosedur ialah 15-30 minit. Tertakluk kepada tindakan doktor yang layak, pesakit boleh meninggalkan klinik 2 jam selepas permulaan manipulasi.

Petunjuk untuk pendekatan sedemikian adalah:

  • ketidakpuasan hati pesakit dengan saiz alat kelaminnya;
  • kekurangan panjang atau ketebalan zakar;
  • disfungsi erektil, yang berdasarkan aduan psikologi;
  • kompleks pesakit mengenai saiz kelelakiannya.

Prosedur ini adalah kontraindikasi jika anda:

  • gangguan mental;
  • pemburukan patologi kronik;
  • penyakit kelamin;
  • Penyakit autoimun.

Teknik senaman

Senaman kegel dan urutan khusus alat kelamin - jelqing - dianggap sebagai teknik asas untuk membesarkan zakar.

Jelqing adalah teknik urut untuk pembesaran sendiri zakar.

Senaman kegel menjadikan zakar lebih panjang dan tebal dengan menggerakkan otot pelvis, yang terletak betul-betul di bawah pundi kencing. Sistem senaman asas kelihatan seperti ini:

  1. Tegang dan kendurkan otot pelvis pada kadar pantas sekurang-kurangnya 20 kali. Dari masa ke masa, bilangan pergerakan harus ditingkatkan kepada 100. Latihan dilakukan tiga kali sehari, sekurang-kurangnya 250 mampatan setiap hari.
  2. Penguncupan otot yang berpanjangan. Otot perlu dipegang selama kira-kira 30 saat, secara beransur-ansur meningkatkan masa kepada beberapa minit. Latihan ini perlu diulang beberapa kali sehari.

Semasa dia pergi ke tandas secara beransur-ansur dan melepaskan titisan terakhir, lelaki itu menegangkan otot pelvisnya ke arah yang bertentangan. Ini akan membolehkan anda merasakan pembukaan dubur. Senaman ini perlu dilakukan dengan kerap.

urut

Teknik urutan paling popular yang direka khusus untuk menebal dan memanjangkan zakar ialah Jelqing. Menurut kebanyakan lelaki, ini adalah kaedah paling mudah dan berkesan untuk membetulkan saiz zakar. Kelebihan utama manipulasi sedemikian dianggap sebagai ketiadaan kos kewangan (harga pelincir yang disertakan tidak terlalu tinggi) dan kesan sampingan (dengan syarat latihan dilakukan dengan betul). Dengan bantuan jelqing adalah mungkin untuk meningkatkan bukan sahaja panjang tetapi juga ketebalan alat kelamin.

Untuk pengetahuan anda.Latihan untuk memberikan panjang dan ketebalan zakar berbeza antara satu sama lain, kerana untuk mengembangkan organ, semua manipulasi mesti dilakukan pada zakar yang tegang, yang dengan ketara meningkatkan risiko pelbagai kecederaan.

Cadangan urutan untuk membesarkan zakar:

  1. Kelas harus bermula dengan beban berintensiti rendah dan secara beransur-ansur meningkatkan rentak dan kekerapan latihan.
  2. Sebelum memulakan latihan, manipulasi pemanasan mesti dilakukan. Cara paling mudah untuk melakukan ini ialah dengan kain lap dan air suam.
  3. Untuk melakukan apa yang dipanggil jelqing basah, anda harus menggunakan pelincir gel.
  4. Anda harus sangat berhati-hati dan penuh perhatian apabila membuat pergerakan "kering", kerana aktiviti sedemikian sering menyebabkan kecederaan pada alat kelamin.

Selepas penyediaan yang teliti, anda boleh mula melakukan latihan:

  1. Pukul zakar.
  2. Tingkatkan tekanan sehingga ereksi yang stabil dicapai.
  3. Pegang pangkal zakar dengan sebelah tangan dan tarik perlahan-lahan kepala zakar dengan tangan sebelah lagi.
  4. Regangan selama 1 minit sepatutnya melepaskan tekanan secara beransur-ansur. Ulangi semua manipulasi sekali lagi.

Cara alternatif untuk meningkatkan ketebalan zakar adalah dengan pra-pelinciran zakar. Semasa tempoh memanaskan badan, pelincir hendaklah disebarkan ke atas permukaan organ. Zakar kemudian dibalut di sekeliling kepala dengan dua jari dan secara beransur-ansur diregangkan dan dimampatkan. Apabila anda mencapai titik ketegangan maksimum, anda harus membetulkan kedudukan ini selama beberapa saat.

Penggunaan peranti khas

Sekiranya tidak mungkin untuk meningkatkan ketebalan zakar dengan bantuan latihan dan ubat-ubatan, dan keputusan untuk menjalani pembedahan tidak mungkin untuk pelbagai sebab, lelaki itu boleh menggunakan bantuan tambahan. Yang paling berkesan ialah pemanjang, cincin ereksi dan pam vakum.

  1. Extenders.Lampiran peranti ini terdiri daripada badan dengan kunci rod dan gelang tujah. Zakar mesti dipasang di dalam peranti dengan sebahagian daripadanya terletak pada tulang kemaluan. Alat kelamin dipanjangkan dan diperbaiki dengan batang, kekal dalam kedudukan ini selama maksimum 30 minit. Hasil daripada kesan ini adalah pengisian tisu erektil zakar dengan darah, selepas itu organ menebal dan memanjang. Extender – alat untuk mereka yang ingin menambah ketebalan zakar

    Untuk pengetahuan anda.Anda boleh mencapai hasil yang stabil hanya melalui penggunaan sistematik extender (sekurang-kurangnya 3 bulan latihan berterusan). Dalam kes ini, panjang zakar boleh meningkat sebanyak 3 cm, dan ketebalan sebanyak 1. 5 cm.

  2. pam vakum.Prinsip peranti adalah berdasarkan kesan tekanan negatif di dalam omboh silinder telus khas, di mana lingga lelaki itu dimasukkan dan ia diregangkan secara beransur-ansur. Vakum memastikan aliran darah ke organ dan mengembangkan tisu erektil. Untuk mencapai hasil yang berkekalan dan ketara, ia mungkin mengambil masa sekurang-kurangnya 6 bulan untuk melatih pam secara sistematik.
  3. cincin ereksi.Membantu memperbaiki zakar yang tegang sehingga setengah jam. Pendekatan ini membolehkan anda mencapai sedikit pengembangan tisu erektil alat kelamin, dengan itu mencapai peningkatan visual dalam saiz zakar. Walau bagaimanapun, manipulasi sedemikian membawa risiko kecederaan tertentu pada kapilari zakar. Atas sebab ini, anda harus membaca arahan dengan teliti sebelum menggunakan peranti.

Untuk penggunaan peranti pembesar tambahan yang lebih berkesan dan berkualiti tinggi, adalah disyorkan untuk menonton video latihan terlebih dahulu, program dalam talian khas tentang penggunaan pam vakum, dsb. Persediaan yang teliti untuk menggunakan peralatan akan membantu seorang lelaki menunjukkan kelas sebenar dalam melakukan latihan.

Agar peranti yang digunakan membawa hasil yang lebih baik, anda harus mengambil kira cadangan penggunaannya:

  1. Langkah-langkah kebersihan hendaklah dijalankan sejurus sebelum dan sejurus selepas kelas.
  2. Permukaan produk yang digunakan hendaklah dirawat dengan antiseptik selepas setiap penggunaan.
  3. Kulit yang terlalu kering di bahagian intim dilembapkan dengan produk khas, contohnya krim bayi.

Anda tidak boleh menggunakan alat pembesar zakar jika anda mempunyai:

  • Patologi organ dalaman sistem urogenital lelaki;
  • Penyakit hati, buah pinggang, jantung dan saluran darah;
  • zakar cacat;
  • Diabetes mellitus.

Perhatian.Penggunaan alat tambahan yang berlebihan boleh melemahkan sensitiviti zakar dan mengganggu proses ejakulasi. Dalam sesetengah kes, ia juga boleh menyebabkan ketidaksuburan.

Kaedah tradisional

Anda boleh meningkatkan saiz dan ketebalan zakar anda tanpa keluar rumah menggunakan resipi ubat tradisional. Ubat berikut dianggap paling berkesan:

  1. Thyme.100 g tumbuhan dituangkan ke dalam 1 liter air mendidih. Selepas empat jam infusi, rebusan digunakan oleh kaca, dibahagikan kepada empat dos setiap hari sebelum makan. Tempoh kelulusan adalah 4 bulan.
  2. Bawang putih.Tiga ulas bawang putih (sebaik-baiknya yang besar) dituangkan ke dalam 500 ml vodka. Bekas diletakkan di tempat yang gelap dan sejuk selama 10 hari. Ubat siap dimakan dalam masa 3 bulan.
  3. Koleksi untuk menggosok.Campurkan 50g daun ginkgo biloba, buah hawthorn dan akar ginseng. Tuangkan 500 ml air mendidih ke atas semua bahan dan panaskan dengan api perlahan selama 10 minit. Air rebusan yang telah disejukkan hendaklah disapu ke dalam alat kelamin tiga kali sehari.
  4. Menggunakan koleksi berasaskan ginseng, anda boleh meningkatkan jumlah zakar anda
  5. Mugwort.100 g benih tumbuhan dituangkan ke dalam 0. 5 liter air dan direbus selama 10 minit. Air rebusannya diambil tiga kali sehari sebelum makan.
  6. Pembesaran zakar dengan air limau.Ia dianggap sebagai produk terkemuka dari segi keberkesanan dalam meningkatkan diameter zakar. Ia dibenarkan menggunakan mandian, sapuan dan sapuan berasaskan soda.

Faedah utama terapi pembesaran zakar tradisional termasuk:

  • ketersediaan fitomaterial;
  • selamat dan hypoallergenic;
  • kesan tahan lama.

Salah satu kelemahan menggunakan ubat-ubatan rakyat ialah tempoh penggunaannya. Zakar mula membesar dengan panjang dan tebal, tetapi kesan yang ketara hanya boleh dicapai selepas 6 bulan atau lebih.

Kita tidak seharusnya melupakan peranan penting pemakanan yang betul dalam meningkatkan fungsi ereksi dan meningkatkan panjang dan ketebalan zakar. Lelaki yang ingin menyesuaikan kejantanan mereka harus memasukkan dalam diet mereka makanan yang merangsang pertumbuhan tisu otot kerana kandungan protein dan mikroelemen lain yang berguna. Senarai ini mengandungi:

  • daging;
  • Produk tenusu;
  • Makanan laut;
  • Kacang;
  • bijirin;
  • buah-buahan.

Penggunaan apa-apa ubat tradisional untuk meningkatkan ketebalan zakar harus dibincangkan dengan doktor anda. Pendekatan ini mengelakkan kemungkinan kesan sampingan apabila menggunakan sumber semula jadi.

Apakah hasil daripada teknik pembesaran zakar?

Keberkesanan kaedah secara langsung bergantung kepada beberapa faktor, termasuk umur, keanjalan tisu dan keupayaan individu zakar untuk meningkatkan jumlah. Tidak mustahil untuk meramalkan berapa sentimeter yang akan anda perolehi selepas beberapa bulan latihan. Hasil yang baik adalah penebalan zakar 1-2 cm, idealnya 3 cm.

Cara paling cepat, paling mudah dan selamat untuk menebalkan zakar anda adalah dengan menggunakan extender.

Lelaki yang sanggup meluangkan masa yang mencukupi untuk mempelajari teknik dan latihan sebenar harus beralih kepada jelqing.

Ia tidak disyorkan untuk pemula dalam pembesaran zakar untuk menggunakan pam vakum atau pemberat. Dengan penyediaan yang betul, penggunaan pam hidro adalah dibenarkan - ini adalah peranti yang membolehkan anda meningkatkan ketebalan zakar anda dengan berkesan.

Mengambil tablet, menggunakan krim, gel dan produk lain adalah berkesan sebagai ubat tambahan, tetapi mengambilnya sahaja tidak membawa hasil yang ketara.

Lelaki moden mempunyai banyak pilihan untuk membesarkan lingga. Kondom, peranti dan teknik khas telah dicipta untuk tujuan ini. Cara alternatif untuk menebal dan memanjangkan kelelakian ialah prosedur pembedahan dan pembedahan kosmetik. Pilihan kaedah tertentu bergantung pada kesihatan lelaki, pilihan peribadi dan keupayaan kewangan.