Kaedah pembesaran zakar cara lama terbaik atau cara zakar dipanjangkan dahulu

Bagaimana untuk membesarkan zakar anda

Jauh sebelum perkembangan perubatan rasmi, nenek moyang kita telah mencipta banyak cara untuk mengukuhkan maruah lelaki. Kaedah-kaedah ini ternyata sangat berkesan sehingga hari ini banyak wakil jantina yang lebih kuat memilih mereka daripada pembedahan, krim dan pam.

Apakah kaedah ini? Berapa lamakah masa yang diambil untuk kesannya kelihatan? Adakah ia selamat? Terdapat banyak soalan kerana ini adalah perkara yang bertanggungjawab. Artikel ini menjawab semua soalan yang ditanya, baca terus!

Kaedah lama pembesaran zakar di rumah

Pada masa lalu, lelaki praktikal dan cuba untuk tidak mencederakan diri mereka semasa prosedur sedemikian. Dan mereka tidak menolak untuk bergembira lagi. Asas semua kaedah yang dibincangkan dalam artikel adalah meningkatkan aliran darah ke organ kemaluan. Ini bukan sahaja memberi kesan positif pada saiz maruah, tetapi juga pada "fungsinya".

Di bawah ini kami menerangkan kaedah pembesaran zakar yang paling berkesan dan selamat di rumah.

urut

Zakar adalah badan berliang yang dipenuhi dengan darah apabila dirangsang. Hasil daripada ini adalah ereksi. Lebih kenyal rongga dalam organ kemaluan lelaki dan lebih banyak ia meregang, lebih besar zakar dan lebih stabil ereksi. Terdapat pelbagai jenis urutan yang boleh meningkatkan panjang dan ketebalan zakar.

  1. Teknik Jelqing- diiktiraf di kalangan lelaki sebagai salah satu pilihan terbaik untuk pembesaran zakar. Anda perlu memegang zakar dengan tangan anda dan menariknya ke bawah. Perkara utama adalah tidak keterlaluan - tugasnya bukan untuk merobek zakar, tetapi untuk membuat pergerakan mengingatkan pemerahan. Jika anda mengurut setiap hari tanpa melangkau, kesan pertama akan muncul dalam masa sebulan.
  2. kaedah Tao.Teknik ini membolehkan anda membesarkan kepala. Zakar digenggam dengan ibu jari dan telunjuk, kemudian tangan bergerak dengan susah payah ke arah kepala. Anda perlu mengurut setiap hari dan ulangi pergerakan 5-6 kali.
  3. kaedah Uli.Dengan urutan ini anda boleh meningkatkan ketebalan zakar. Sebelum memulakan prosedur, anda mesti mencapai ereksi. Zakar tegak digenggam dengan tapak tangan dan dipicit kuat selama 35-40 saat. Perlu diulang 5 kali berturut-turut. Hasilnya akan kelihatan dalam 1. 5 hingga 2 bulan.

Perhatian!Ini adalah teknik purba yang selamat yang membawa hasil yang cepat, tetapi sensasi tidak akan menyenangkan untuk semua orang.

Kaedah seterusnya, tidak kurang lama, akan membawa lebih banyak keseronokan.

melancap

Doktor masih belum dapat menjelaskan sama ada onani menjejaskan saiz zakar. Seperti yang ditunjukkan oleh amalan, pergerakan yang betul semasa melancap meningkatkan jumlah rongga dalam zakar, yang meningkatkan panjang dan ketebalannya, dan juga mempunyai kesan positif pada ereksi. Jadi bagaimana anda perlu melancap untuk meningkatkan kelelakian anda?

  • Cuba menangguhkan permulaan orgasme.Semakin lama zakar kekal tegak, semakin besar aliran darah, yang bermaksud rongga pada zakar meregang dan menjadi lebih anjal.
  • Tidak perlu segera mula membuat pergerakan tangan yang kuat.Pergerakan harus lancar dan dipercepatkan secara beransur-ansur.
  • Semasa melancap, picit zakar anda secara berkala dengan tangan anda selama 5-6 saat dan kemudian teruskan pergerakan.Daya harus sesuai - tidak sepatutnya ada sensasi yang menyakitkan.
  • Pergerakan harus berlaku di sepanjang keseluruhan zakar.Jika anda mengabaikan peraturan ini, darah tidak akan diedarkan dengan betul ke seluruh organ kemaluan dan kesan yang diingini tidak akan tercapai.

Hasil pertama melancap akan kelihatan tidak lebih awal daripada selepas sebulan setengah "latihan" harian. Jangan lupa tentang rehat -1-2 hari seminggu harus dilangkauJika tidak, anda mungkin mengalami keletihan dan masalah ereksi sementara.

Penting!Untuk menahan orgasme yang akan datang, cuba picit pangkal zakar dengan kuat. Ini bukan sahaja melambatkan ejakulasi, tetapi juga mempunyai kesan positif pada ereksi masa depan.

Senaman

Zakar membesar sepanjang hayat.Sejak akhir pertumbuhan seluruh organisma, zakar meningkat secara purata sebanyak 0. 5 cm lagi. Sesetengah lelaki percaya bahawa zakar boleh dilatih dengan cara yang sama seperti otot. Malah terdapat senaman khas berdasarkan peningkatan aliran darah ke alat kelamin.

  1. Mencangkung.Latihan popular ini bukan sahaja menguatkan badan tetapi juga membantu membesarkan zakar. Kesannya dicapai dengan meningkatkan peredaran darah dalam masa 5-6 bulan. Sebagai tambahan kepada hasil utama, ereksi menjadi lebih kuat.
  2. Berjoging pagi.Prinsipnya adalah sama seperti mencangkung, tetapi kesan pada ereksi adalah lebih lemah.

Latihan yang dibincangkan di atas memanjangkan kesannya ke seluruh badan, tetapi tidak ada kesan langsung pada zakar. Sekarang mari kita lihat teknik yang hanya memberi kesan pada zakar.

  • Titik Wu Yun.Tekan kawasan antara skrotum dan dubur dengan jari tengah dan jari manis anda. Dengan sebelah lagi anda perlu menarik zakar ke belakang (36 kali). Lakukan senaman sekali sehari.
  • Balang loceng.Semasa duduk, anda harus meregangkan kaki anda lebar-lebar dan mula menggerakkan pelvis anda ke hadapan dan ke atas. Pada masa yang sama, otot pelvis mesti dikekalkan tegang. Ulangi ini 2-4 kali sehari sehingga anda berasa letih.

Kesan latihan dicapai hanya melalui latihan biasa tanpa ketinggalan.

Alat pembesar zakar juga membantu menjadikan zakar beberapa sentimeter lebih panjang dan lebih lebar. Antaranya, yang paling popular ialah:

  1. Jet.
  2. Pam air.
  3. Extenders.

Semua "perkara" ini tidak murah. Nasib baik, anda boleh membuat peranti itu sendiri, seperti yang ditunjukkan dalam arahan.

Kaedah tradisional

Ini adalah cara mudah untuk membesarkan zakar, ia berdasarkan penggunaan rebusan herba.Sesetengah daripada mereka mempunyai kontraindikasi, jadi anda harus berunding dengan doktor anda sebelum memulakan kursus.

  1. Ginseng.Merebus bukan sahaja meningkatkan saiz zakar, tetapi juga potensi.
  2. Maca Peru.Kesannya hanya dapat dilihat apabila ereksi berlaku. Apabila digunakan, zakar membesar dengan purata 15% semasa rangsangan seksual.
  3. Hawthorn.Bukan sahaja menggalakkan pertumbuhan zakar tetapi juga meningkatkan imuniti.

Beli asas untuk merebus di farmasi. Di tempat lain anda boleh mendapatkan tiruan berkualiti rendah.

Kesemua kaedah pembesaran zakar ini terbukti malah disokong oleh doktor.Tidak perlu berpegang pada satu kaedah. Tiada siapa yang mengganggu anda untuk menggabungkan urutan, sebagai contoh, dengan squats dan penggunaan decoctions.

Kesan yang terhasil akan mengubah seluruh hidup anda. Keyakinan akan meningkat, orang yang anda sayangi akan menjadi lembut dan sentiasa berusaha untuk keintiman!

Pembesaran zakar adalah MITOS!

Inilah yang difikirkan oleh mereka yang tidak mencapai keputusan dalam perkara ini. Beginilah mereka yang berkata:

  • mencuba jelqing (latihan pembesaran zakar) – dan tidak dapat membesarkan zakar,
  • Saya telah menggunakan pelbagai krim dan hanya melihat kesan sementara,
  • Saya menggunakan pam dan hanya menganjalkan kulit.

Bagaimana untuk memilih kaedah pembesaran zakar yang betul?Terdapat banyak daripada mereka. Yang paling biasa ialah jelqing, pam dan krim. Jelqing sahaja tidak akan menghasilkan hasil. Hasil yang ketara hanya boleh dilihat dengan krim. Nanti lebih. Walau bagaimanapun, pam hanya memberikan peningkatan sementara dan sangat berbahaya.

Kaedah yang paling berkesan untuk pembesaran zakar– ini jelqing + gel khas. Tidak setiap daripada mereka berfungsi secara individu (tidak kira apa yang didakwa oleh pengeluar krim), tetapi bersama-sama mereka mencipta kesan sebenar!