Bagaimana untuk membesarkan ahli kaedah rakyat

Menurut statistik WHO, saiz zakar ketika ereksi tidak melebihi 9. 5 - 14 cm pada kebanyakan lelaki, namun kebanyakannya masih bermimpi untuk meningkatkan saiz organ pembiakan. Mari kita pertimbangkan bagaimana untuk meningkatkan ahli ubat-ubatan rakyat dengan bantuan herba, sihir dan rune.

saiz zakar kecil bagaimana untuk membesarkan

Kaedah pembesaran zakar yang paling popular

Pertama sekali, perlu diperhatikan bahawa ubat-ubatan rakyat untuk pembesaran zakar, jika mereka meningkatkan saiz organ pembiakan, maka hanya sedikit. Walau bagaimanapun, ini biasanya cukup untuk membuat seorang lelaki berasa lebih selamat di atas katil.

Pertimbangkan kaedah pembesaran zakar yang paling popular daripada yang ditawarkan oleh perubatan tradisional.

hipnosis diri

Menurut ramai, hipnosis diri membawa kepada pengeluaran hormon dan bahan kimia yang bertujuan untuk pembesaran zakar. Prosedur ini dilakukan seperti berikut.

Sesi meditasi ringan berlaku setiap malam sebelum tidur, di mana lelaki itu membayangkan dirinya dengan anggota besar yang menonjol. Dan, sudah tentu, lebih jelas imej yang dipaparkan, lebih kuat tindak balas organisma terhadapnya. Bermeditasi 5-10 minit setiap hari.

kesan phytoimpact

Ubat rakyat untuk pembesaran zakar termasuk ubat herba. Oleh itu, menggunakan rebusan dan infusi yang diperbuat daripada tumbuhan tertentu boleh membantu membesarkan zakar. Untuk tujuan ini, anda boleh menggunakan herba berikut.

  1. Ginkgo biloba. Tumbuhan yang digunakan secara meluas dalam rawatan pelbagai penyakit. Dalam keadaan dengan peningkatan dalam zakar, ia menormalkan aliran darah ke zakar, meningkatkan daya tahan dan meningkatkan sensitiviti. Di samping itu, untuk membesarkan zakar, daun tumbuhan biasanya digunakan. Ini dijelaskan oleh fakta bahawa ia mengandungi bilangan terbesar enzim dan unsur surih yang berguna, dan oleh itu pelbagai bahan tambahan dan ekstrak aktif biologi dibuat daripadanya.
  2. Ginseng. Tumbuhan yang digunakan secara meluas oleh orang Cina untuk meningkatkan imuniti, memerangi ketidakcukupan seksual dan disfungsi seksual. Alat ini mempunyai kesan positif pada tenaga manusia, merangsang dan meningkatkan prestasi seksual. Di samping itu, ginseng meningkatkan aliran darah ke alat kelamin, yang membolehkan anda menjadikan zakar lebih besar.

Untuk pembesaran zakar, resipi berikut biasanya digunakan:

  • Penyerapan akar ginseng yang dihancurkan. Untuk menyediakan infusi, 20 gram akar tumbuhan yang dicincang dituangkan ke atas 200 mililiter alkohol 70 peratus dan diselitkan selama seminggu. Produk siap diambil 20-30 titis dua kali sehari setengah jam sebelum makan.
  • Penyerapan akar ginseng keseluruhan. Untuk menyediakan infusi, akar tumbuhan dituangkan ke atas 4 liter vodka dan dibiarkan selama 12 jam. Produk siap digunakan pada 50 mililiter tiga kali sehari.
  • infusi madu. Untuk menyediakan infusi, setengah sudu madu dicampur dengan 350 gram akar hancur dan dibiarkan selama seminggu setengah. Produk siap digunakan tiga kali sehari, satu sudu teh setengah jam sebelum makan.

Intoleransi individu terhadap komponen yang digunakan untuk mencipta dana di atas adalah kontraindikasi kepada penggunaannya.

sihir

Secara paradoks, pelbagai ritual juga membawa kepada pembesaran zakar dan digunakan secara meluas dalam perubatan tradisional. Pertimbangkan cara lama yang paling tradisional, iaitu konspirasi pasli.

Dalam kes ini, lilin hijau harus disapu dengan minyak zaitun, dinyalakan dan disiram dengan beberapa tangkai pasli segar.

Pasli yang dicas hendaklah dicincang dan diletakkan di dalam bekas dengan air suci. Selepas itu, anda perlu mengambil pasu bunga yang disediakan dengan pasli, mengoleskan daun tumbuhan dengan sperma, membuat hasrat dengan kuat tentang saiz zakar dan berterima kasih kepada roh.

Kemudian tumbuhan itu perlu disiram dengan penyerapan pasli dengan air suci. Di samping itu, orang yang perlu membesarkan zakar harus menjaganya. Setelah mencapai kesan yang diingini, anda harus berterima kasih kepada roh dan membawa tumbuhan ke persimpangan jalan.

Menurut beberapa ulasan, ritual ajaib ini memberikan hasil yang sangat baik. Sebagai tambahan kepada konspirasi, rune boleh digunakan untuk meningkatkan zakar.

salap dan krim

Salap dan krim boleh membantu membesarkan zakar. Pertimbangkan resipi yang paling biasa digunakan.

Krim (salap) daripada lintah kering untuk pembesaran zakar. Untuk menjadikan ahli lebih ramai, anda harus menyediakan sumber berikut. Ambil 100 g lintah kering, kisar menjadi serbuk halus, tuangkan 200 g lemak kambing cair dan kacau dengan teliti. Krim pembesaran zakar buatan sendiri hendaklah disapu ke dalam kulit pada waktu petang sebelum tidur.

Terdapat kaedah lain untuk membesarkan zakar dengan cara yang popular. Walau bagaimanapun, kami telah memeriksa bukan sahaja yang paling menarik daripada mereka, tetapi juga benar-benar membolehkan anda untuk meningkatkan badan. Dalam kes lain, meningkatkan ahli laluan popular, sebagai peraturan, tidak membawa hasil.