Cara menggunakan pam vakum zakar

Pam zakar adalah alat yang sangat baik untuk meningkatkan potensi secara pencegahan.

Menguatkan potensi dengan pam hanya boleh dicapai melalui latihan yang kerap dan konsisten.

Latihan ini membantu meningkatkan peredaran darah dalam zakar semasa persetubuhan, yang menjamin peningkatan ketebalan zakar, dan juga meningkatkan keanjalan saluran darah.

Terdapat beberapa faedah yang tidak dapat dinafikan menggunakan pam untuk pembesaran zakar.

Membesarkan zakar

Khususnya, keberkesanan pam untuk pembesaran zakar ditunjukkan dalam:

  • Rawatan disfungsi seksual - penggunaan biasa pam akan membantu meningkatkan jumlah zakar dan mengekalkan ereksi yang berkualiti semasa persetubuhan;
  • memanjangkan hubungan seksual. Pemanjangan dicapai dengan mengurangkan sensitiviti zakar di bawah pengaruh pam pembesaran zakar, dengan itu memanjangkan ejakulasi pada seorang lelaki. Atas sebab ini, disyorkan untuk menggunakan pam vakum sejurus sebelum bersetubuh.
  • meluruskan zakar. Sekiranya terdapat masalah kelengkungan zakar, yang menyebabkan batang zakar lebih pendek pada satu sisi, pam zakar akan membantu mengekalkan zakar dalam keadaan lurus, dengan itu mengurangkan kelengkungan zakar.
  • Pembesaran zakar dari segi panjang dan lilitan.

Penggunaan biasa pam pembesaran zakar membantu meningkatkan bekalan darah ke badan gua zakar, mengisi arteriol dan kapilari "mati" sebelum ini dengan darah, dengan itu meningkatkan sensitiviti kepala zakar. Penggunaannya berfungsi sebagai ubat yang sangat baik. pencegahan penyakit , yang merosakkan ereksi Tetap "senaman" menghapuskan pengumpulan darah dalam kapilari. Menggunakan pam vakum sejurus sebelum persetubuhan akan membantu meningkatkan dan memanjangkan hubungan seks. Anda boleh membeli pam untuk pembesaran zakar di mana-mana kedai seks.

Terdapat dua jenis pam: udara dan vakum hidraulik. Mereka boleh mempunyai saiz yang berbeza dan dilengkapi dengan fungsi tambahan yang berbeza, contohnya dengan getaran.

Adalah lebih baik untuk memilih yang dekat dengan zakar lelaki dan yang dilengkapi dengan cincin erektil untuk lilitan yang lebih baik. Terdapat pam, botol yang dilengkapi dengan muncung tambahan untuk rangsangan zakar yang lebih baik dan ereksi yang berkekalan. Pam juga boleh digunakan sebagai produk tambahan untuk pembesaran zakar dengan pemanjang.

Apa yang perlu dicari semasa memilih pam:

  • Bahan pengedap kerana ia ditekan pada kulit dan memastikan ketat peranti.
  • Saiz, kualiti omboh (silinder) dan rintangan calar. Botol harus telus supaya anda dapat memerhatikan proses dan mengelakkan kerosakan pada zakar.

Pam biasanya dilengkapi dengan gris. Walau bagaimanapun, anda mesti tahu bahawa anda mesti menggunakan pelincir yang sesuai untuk jenis pam tertentu, jika tidak terdapat risiko merosakkan peranti. Jika tidak mungkin untuk mencari pelincir yang sesuai, anda boleh menggunakan pelincir semula jadi - minyak zaitun.

Jika kita mempertimbangkan kaedah lain, alternatif pembesaran zakar, kita boleh memberi perhatian kepada perkara berikut:

  • persediaan perubatan;
  • pembedahan dan implantasi alat mekanikal dalam zakar;
  • Suntikan formulasi dan suspensi khas yang menghasilkan ereksi melalui tindak balas kimia.

Tidak perlu meratakan nilai ubat-ubatan rakyat untuk mati pucuk mengenai perkara ini. Sebagai tambahan kepada peranti moden untuk pembesaran zakar, kaedah lain juga digunakan, seperti urutan vibroakustik. Urutan sedemikian dengan peranti vibroakustik khas menjejaskan getaran mikro frekuensi bunyi. Proses ini dipanggil fonasi dan dijalankan dengan radas khas. Kesan peningkatan yang ketara dalam potensi boleh dilihat pada hari ke-10 -12. hari menggunakan peranti.

Terdapat satu lagi kaedah, terutamanya untuk meningkatkan potensi dan meningkatkan tenaga seluruh organisma - menggunakan gelang untuk meningkatkan potensi. Gelang ini disebabkan oleh kandungan kristal turmalin. Mineral semulajadi ini mampu menyerap gelombang mikro berbahaya yang menyebabkan tekanan dan penyakit yang menjejaskan potensi lelaki.

Anda boleh merujuk kepada kaedah ini, tetapi berikut adalah beberapa sebab mengapa pam zakar menjadi semakin popular di kalangan populasi lelaki:

  • Risiko minimum dan kebarangkalian kesan sampingan yang rendah berbanding rawatan lain. Dalam kes ini, hanya penggunaan tablet yang menang, tetapi dengan penggunaannya, kebarangkalian kesan sampingan adalah tinggi.
  • Kos - Ia jauh lebih murah daripada kaedah rawatan lain dan dijangka digunakan dengan berhati-hati dalam jangka masa panjang.
  • Kemudahan kerana tiada pembedahan, implantasi, pil diperlukan.
  • Melatih otot zakar meningkatkan keanjalan salur darah.
  • Penjanaan semula - pam vakum membantu memulihkan kekuatan lelaki selepas kecederaan atau pembedahan, dan penggunaan berterusan pam pembesaran zakar membantu meningkatkan zakar sebanyak 2-3 cm setahun.

Walau bagaimanapun, menggunakan pam zakar boleh mempunyai kesan sampingan yang patut diberi perhatian, terutamanya untuk pemula:

  • Jangan gunakan pam selama lebih daripada 5 minit untuk kali pertama. Ini menghalang kesan sampingan.
  • Jika ereksi telah berkurangan akibat penggunaan pam, pam tidak digunakan dengan betul. Ini boleh menyebabkan bengkak di kawasan mengepam, kulit zakar menjadi gelap, dan pembekuan darah.

Untuk mengelakkan ini, pastikan anda membaca arahan dan ikuti dengan ketat.

Apakah yang terdiri daripada pam vakum: kaedah penggunaan dan cadangan untuk penjagaan

Set lengkap klasik pam vakum untuk lelaki termasuk botol lutsinar yang diperbuat daripada plastik tahan lama, yang dipasang mentol atau pam tekanan untuk mengepam keluar udara, dan pengedap lateks khas.

Untuk mendapatkan hasil yang berkualiti dan memasukkan anggota ke dalam punggung, ia mesti disapu dengan sangat ketat pada badan.

Pakej pam vakum biasanya termasuk:

  • silinder dengan cincin O di mana zakar dimasukkan;
  • injap udara keselamatan;
  • manometer untuk melaraskan tekanan udara dalam silinder;
  • peranti yang mencipta zon tekanan rendah (pam, pir atau sedutan automatik);
  • hos kecil.

Cara menggunakan pam udara paip paip:

  • Ia adalah perlu untuk mengepam udara keluar dari pam, mewujudkan zon tekanan udara rendah di sekeliling zakar, menyebabkan aliran darah ke zakar. Pam vakum hendaklah digunakan selama 15-20 minit. Penggunaan pam yang berpanjangan boleh menyebabkan kecederaan pada zakar. Untuk membolehkan udara masuk ke dalam pam dan dengan itu melegakan vakum di dalamnya, anda perlu menekan injap udara di sebelah mentol pada beberapa model dan pada model lain membuka lubang di omboh, yang ditutup dengan jari semasa operasi.
  • Selepas mencapai ereksi maksimum dengan bantuan pam, cincin erektil elastik khas harus diletakkan di pangkal zakar. Cincin itu boleh digunakan pada bahagian bawah botol sebelum permulaan prosedur dan sebaik sahaja ereksi telah dicapai selepas proses "inflasi", ia boleh ditarik ke pangkal zakar. Cincin ini, yang memampatkan zakar , menghalang aliran balik darah dari zakar dan "memegang" zakar dengan itu dalam keadaan tegak.

Cara menggunakan pam vakum dengan pam hidraulik:

  • Isi tab mandi dengan air panas supaya air itu menutupi badan anda sehingga ke pinggang. Rendam dalam air panas selama 3-5 minit - ini dilakukan untuk merehatkan kawasan skrotum. Jangan gunakan pam sebelum berehat kerana ini akan memastikan keselesaan sepanjang sesi.
  • Selepas melonggarkan zakar dengan sedikit foreplay, tunggu sehingga ereksi dipercepatkan dengan bantuan pam vakum dan zakar harus bersedia untuk pengembangan pesat.
  • Selepas 5 minit berehat, anda boleh menggunakan pam - rendam sepenuhnya dalam air dan masukkan zakar anda.
  • Penjagaan mesti diambil untuk memastikan bahagian bulat tepi cincin yang melembutkan sesuai dengan kawasan skrotum - ini mengurangkan tekanan pada skrotum. Pam mesti diletakkan sama rata di sekeliling zakar sambil memegang skrotum sebelum mula mencipta vakum dalam pam. Ini adalah perlu untuk mengekalkan keselesaan dan tidak mencederakan zakar.
  • Anda perlu membuat pergerakan berayun beberapa kali, menekan pada diri anda sehingga terdapat vakum. Lebihan air mesti disalirkan menggunakan injap khas yang terletak di bahagian atas pam vakum lelaki jika tekanan yang dicipta menyebabkan kesakitan. Anda mungkin perlu mengepam pam 4-5 kali sehingga lebihan air keluar.
  • Apabila tiada tempat lain untuk mengepam, anda hanya perlu berehat selama 5 minit. Jika kelemahan vakum dirasakan, adalah perlu untuk memulihkan vakum yang selesa untuk pengguna dengan menekan pada pam. Pencairan udara berlaku disebabkan oleh pengembangan tisu zakar, zakar membesar dan memenuhi omboh pam.

Jika anda berminat dengan pembesaran zakar jangka panjang, anda mesti "melatih" setiap hari dengan ketetapan berikut:

  • 1 minggu - 1 senaman 10 minit.
  • Minggu 2 - 1 senaman 15 minit.
  • Minggu 3 - 2 latihan selama 10 minit.
  • 4 minggu - 2 sesi latihan selama 15 minit.
  • Minggu 5 – 1 senaman 20 minit (pagi) + 1 senaman 10 minit (petang).
  • Minggu 6 - 2 latihan selama 20 minit.
  • Minggu 7 - 3 senaman selama 30 minit.

Jika beberapa latihan dirancang setiap hari, rehat di antara hendaklah sekurang-kurangnya sejam untuk memberi masa ahli berehat. Anda boleh menggunakan pam vakum sehingga hasil yang diingini muncul.

Jika selepas latihan kualiti ereksi telah merosot, maka ada sesuatu yang salah dilakukan.

Akibat penggunaan pam vakum yang tidak betul untuk lelaki

Penyalahgunaan kuasa pam pam boleh menyebabkan pendarahan mikro dalam badan gua, hematoma dan gangguan traumatik lain.

Akibatnya, terdapat pelanggaran peredaran darah dalam zakar.

Oleh itu, pengeluar pam vakum yang digunakan untuk pembesaran zakar amat mengesyorkan anda membaca arahan sebelum menggunakan pam.

Agar pam vakum lelaki dapat berkhidmat kepada pengguna selama mungkin, anda mesti mengikut cadangan tertentu untuk penjagaan:

  • Sebelum anda mula menggunakan pam vakum lelaki, anda perlu merawat omboh dengan muncung dan gasket yang dipasang dengan antiseptik, dan kemudian basuh dengan air sabun suam. Sebagai antiseptik, ia sesuai dengan pelincir dengan kesan antiseptik.
  • Jangan gunakan pelincir dubur berdasarkan jeli petroleum, krim kosmetik, minyak sayuran sebagai pelembap - ini boleh membahayakan bukan sahaja bahan dari mana produk itu dibuat, tetapi juga membahayakan kesihatan anda.
  • Selepas menggunakan pam, ia perlu dibasuh semula dengan air sabun suam, anda boleh menggunakan produk kebersihan intim, lap kering dan simpan di tempat yang kering dari jangkauan kanak-kanak.
  • Untuk memanjangkan hayat pam vakum lelaki, anda harus mengendalikan produk dengan berhati-hati dan mengelakkan kerosakan mekanikal (jangan buang, jangan pukul).
  • Ia tidak disyorkan untuk merawat kelalang dengan larutan alkohol, peroksida atau air mendidih, kerana ini juga boleh merosakkan produk. Muncung pam Cyberskin boleh mengiringi produk: selepas mencuci perlu mengeringkannya dan merawatnya dengan bedak talkum.