Pembesaran zakar dengan soda: resipi dan ulasan

Soda penaik untuk pembesaran zakar

Persoalan bagaimana untuk membesarkan zakar dengan bantuan soda telah lama menduduki sebilangan besar lelaki yang mempunyai masalah dengan kehidupan seks mereka kerana saiz zakar yang kecil. Sudah tentu, untuk mencapai hasil yang diinginkan, anda boleh menggunakan perkhidmatan pakar bedah, tetapi tidak setiap lelaki boleh pergi di bawah pisau, dan tidak semua orang mempunyai banyak wang. Oleh sebab itu, sebilangan besar wakil jantina yang lebih kuat lebih suka pelbagai lagu rakyat yang tidak memberikan ribut yang kuat, dan harganya satu sen.

Apakah faedah soda untuk lelaki?

Malangnya, ramai lelaki, kerana kejahilan, percaya bahawa soda hanya boleh digunakan untuk memasak atau untuk menghilangkan pedih ulu hati. Malah, saintis telah menjalankan banyak kajian yang membuktikan bahawa soda bukan sahaja alternatif kepada bahan kimia isi rumah, tetapi juga ubat-ubatan yang sangat baik yang akan membantu menghilangkan sejumlah besar penyakit lelaki.

  1. Sebelum menggunakan baking soda untuk meningkatkan saiz zakar, anda perlu menyingkirkan pelbagai penyakit radang. Soda penaik mempunyai kesan anti-radang, antiseptik, dan pengeringan. Semua ini bersama-sama dapat menyelamatkan seorang lelaki daripada proses keradangan dan perkembangan penyakit.
  2. Baking soda bukan sahaja membantu seorang lelaki meningkatkan saiz organ, tetapi juga menghalang perkembangan pelbagai neoplasma, kedua-dua jinak dan malignan. Soda penaik bersifat alkali, yang menghalang sel-sel kanser daripada membahagi. Di samping itu, saintis telah membuktikan bahawa ia menghentikan pembentukan metastasis, yang bermaksud bahawa ia menghalang pendaraban neoplasma malignan dalam tubuh lelaki.
  3. Soda meningkatkan sistem imun lelaki dan juga berfungsi sebagai langkah pencegahan untuk banyak penyakit lelaki.
  4. Salah satu tanda pembesaran zakar yang paling penting dengan soda adalah menguatkan. Benar-benar setiap lelaki di rumah boleh memulihkan tindak balas normal dan menghilangkan keradangan prostat hanya dengan menggunakan baking soda biasa.
  5. Penggunaan dalaman soda penaik melegakan kesesakan pada organ pelvis yang berlaku dengan gaya hidup yang tidak aktif atau memandu yang kerap. Menggabungkan gaya hidup ini dengan kekurangan zat makanan membawa kepada disfungsi erektil dan ereksi yang lemah.
  6. Baking soda meningkatkan aktiviti sperma, menjadikannya lebih berdaya maju dan berdaya tahan. Oleh itu, produk ini sangat diperlukan untuk lelaki yang ingin mempunyai anak.

Cara rakyat untuk membesarkan zakar dengan soda

Sehingga kini, terdapat beberapa resipi popular untuk meningkatkan maruah lelaki, semuanya dilakukan dengan cepat dan mudah, tanpa sebarang kos material.

Pengelupasan untuk pembesaran zakar

Jika anda sapu serbuk soda ke dalam kemaluan, ia akan memberi kesan yang baik. Untuk melakukan ini, basahkan zakar dan gosok perlahan-lahan, mengelakkan kawasan kepala. Proses ini merangsang peredaran darah dalam zakar dan secara beransur-ansur meningkatkannya. Prosedur ini mesti dilakukan secara teratur setiap hari selama 2-3 bulan. Ia perlu menggunakan gosok dengan sangat berhati-hati, kerana zarah soda boleh dengan mudah menggaru kulit, menyebabkan pembakaran dan kerengsaan. Selepas prosedur, alat kelamin perlu dibasuh dengan teliti di bawah air.

Urut dengan soda untuk meningkatkan maruah lelaki

Terdapat banyak video di internet yang bercakap tentang cara menggunakan baking soda untuk membesarkan zakar semasa berurut. Di sana anda boleh menambah pelbagai komponen yang merangsang peredaran darah dan membesarkan zakar. Madu membolehkan anda mencapai hasil yang paling ketara, kerana ia mengandungi sejumlah besar komponen anti-radang. Resipi untuk membuat agen urut dengan soda dan madu sangat mudah. Anda hanya perlu campurkan soda dan madu sehingga licin dan kemudian gunakan campuran ini untuk mengurut zakar itu sendiri. Hasil yang sangat baik boleh dicapai jika anda mula menggunakan komposisi ini seawal usia remaja.

pemampat soda

Kaedah ini dianggap salah satu yang paling berkesan untuk pembesaran zakar. Dengan bantuannya, adalah mungkin untuk merangsang peningkatan aliran darah di kawasan permohonan, yang membawa kepada perubahan saiz. Kaedah ini boleh digunakan di rumah tanpa bimbang tentang akibat negatif. Sebilangan besar lelaki, selepas menggunakan kaedah ini, berkata bahawa hasilnya datang hampir serta-merta, tetapi terdapat sedikit kekeringan pada kulit. Untuk mengelakkan ini, perlu menggunakan krim berkhasiat pada kulit zakar selepas kompres. Resipi ini memerlukan sekurang-kurangnya bahan-bahan. Anda hanya memerlukan beberapa titis air dan soda untuk menyediakannya. Campuran ini mesti dibawa ke konsistensi pekat. Campuran yang dihasilkan mesti digunakan pada alat kelamin dan ditutup dengan kain kasa yang sedikit lembap. Simpan kompres ini selama 15-20 minit. Selepas beberapa ketika, zakar mungkin menjadi merah sedikit dan terasa sedikit panas. Ini boleh dijelaskan dengan peningkatan aliran darah. Selepas memampatkan, kulit perlu dibasuh dengan air. Keseluruhan proses hanya boleh dilakukan dengan tangan yang bersih.

pengambilan serbuk penaik

Hampir setiap masalah perlu diselesaikan dari dalam. Saiz zakar yang kecil tidak terkecuali. Bentuk penerimaan ini bukan sahaja akan meningkatkan organ seksual, tetapi juga meningkatkan badan. Untuk menyediakan penyelesaian, campurkan setengah sudu teh soda dan 1 cawan susu suam. Penyelesaian ini perlu diminum setiap pagi semasa perut kosong.

Mandi soda untuk pembesaran zakar

Mandian soda khas akan membantu menjadikan zakar lebih anjal dan lebih besar. Selepas kaedah ini, sebilangan besar lelaki mencatatkan peningkatan yang agak besar dalam zakar. Untuk mandi anda memerlukan 1 sudu teh soda, yang mesti dicairkan dalam segelas air. Selepas itu, perlu menurunkan zakar dan tahan di sana selama 10-15 minit. Prosedur ini sebaiknya dijalankan sejurus sebelum hubungan seksual. Dalam kes ini, organ kemaluan harus berada dalam keadaan tenang. Selepas mandi, ia mesti dibilas dengan air suam.

Kontraindikasi terhadap penggunaan soda

Soda penaik adalah bahan semula jadi, jadi penggunaannya benar-benar selamat, tetapi seperti mana-mana ubat semulajadi, ia juga mempunyai kontraindikasi, contohnya, menggunakan soda untuk urut zakar atau memampatkan adalah dilarang:

  1. Dengan adanya intoleransi individu terhadap soda oleh badan.
  2. Di hadapan pelbagai ruam dan luka pada kulit zakar.
  3. Dengan pelbagai perubahan patologi dalam zakar, dalam kes ini, perundingan awal dengan doktor diperlukan.

Penggunaan baking soda, secara dalaman dan luaran, mempunyai beberapa kontraindikasi tambahan, termasuk:

  1. ulser.
  2. Gastritis kronik, serta penyakit lain yang berkaitan dengan pelanggaran keasidan dalam perut.
  3. Reaksi alergi terhadap soda.

Adalah mustahil untuk menggunakan soda dengan jangka hayat yang telah tamat tempoh, sebelum digunakan adalah perlu untuk memeriksa tempoh yang ditunjukkan pada bungkusan. Sekiranya produk itu belum tamat tempoh, tetapi mempunyai bau yang tidak menyenangkan atau warna kuning, ia juga tidak disyorkan untuk digunakan.

Jangan gusar kerana selepas menggunakan beberapa kaedah pembesaran zakar dengan baking soda, tiada hasil. Agar perubahan ketara berlaku, anda perlu mengikuti peraturan dan menggunakan alat ini dengan kerap selama beberapa bulan. Kaedah pertumbuhan ini memerlukan ketabahan dan keazaman yang tinggi.

Bagi ulasan, di Internet terdapat sejumlah besar lelaki yang berpuas hati yang berterima kasih kepada mereka yang melihat kesan soda. Lelaki menjadi lebih berpuas hati dengan saiz zakar mereka, mereka mula menggembirakan wanita dengan lebih baik, mereka menjadi lebih yakin, mereka mencapai matlamat mereka, mereka memanjat tangga korporat dengan lebih cepat, dan sebagainya.