Bagaimana untuk membesarkan zakar dengan soda: adakah makanan membantu membesarkan zakar?

Jika anda tidak tahu cara memanjangkan zakar menggunakan larutan makanan, artikel ini adalah untuk anda. Ini mengenai cara membesarkan zakar di rumah dengan soda dan apakah kesan yang bermanfaat pada organ kemaluan lelaki.

Akibat sariawan pada lelaki

Seperti yang ditunjukkan oleh amalan, soda tidak boleh berfungsi sebagai cara bebas untuk meningkatkan saiz organ kemaluan lelaki. Ia lebih kepada aksesori.

Perhubungan. Harta utama baking soda adalah untuk menembusi tisu badan tanpa halangan dan pada masa yang sama untuk menipiskan darah.

Fungsi sedemikian membantu membesarkan zakar kerana aliran darah yang bebas. Ini benar terutamanya semasa pelbagai latihan yang penuh dengan kecederaan dan pembentukan bekuan darah.

Ramai lelaki tahu hanya satu cara menggunakan soda untuk kesihatan - berkumur. Kaedah ini benar-benar berkesan untuk sakit tekak, tetapi terdapat kegunaan lain untuk baking soda. Banyak kajian perubatan telah mengesahkan bahawa soda pop boleh menggantikan keseluruhan peti pertolongan cemas lelaki. Apabila ditelan, ia menjejaskan keseimbangan asid-asas badan.

Keseimbangannya sangat penting, kerana banyak penyakit diprovokasi oleh peningkatan atau penurunan indeks keasidan badan. Pertimbangkan beberapa kawasan di mana soda oral bermanfaat:

  1. pencegahan strok. Statistik menunjukkan bahawa pada lelaki, strok berlaku pada lelaki yang lebih muda. Sebelum ini, masalah dengan kerja sistem kardiovaskular muncul terutamanya pada orang yang lebih tua, tetapi hari ini penyakit jantung telah menjadi "lebih muda". Dari sini ia mengikuti bahawa pencegahan strok dan serangan jantung lain tidak akan berlebihan walaupun untuk lelaki muda.
    pencegahan kanser. Apabila tahap asid dalam badan terganggu, persekitaran yang baik untuk pembiakan sel-sel kanser dicipta. Mengekalkan persekitaran biasa akan mengelakkan ini. Sudah tentu, adalah mustahil untuk menyembuhkan kanser dengan soda sahaja, tetapi sangat mungkin untuk mencegah kejadiannya.
  2. Penghapusan pedih ulu hati dan sendawa. Manakah antara lelaki yang akan menolak setin bir, atau lebih daripada satu, dengan ikan masin dan makanan ringan berbahaya yang lain? Wanita selalunya lebih bertanggungjawab tentang diet mereka dengan memantau diet mereka. Akibat semula jadi daripada makan berlebihan atau minum makanan ringan atau alkohol ialah sendawa dan pedih ulu hati. Anda boleh menyingkirkannya dengan bantuan air limau yang terkenal.
  3. Dari peluh. Berpeluh berlebihan bukan perkara biasa pada lelaki. Deodoran moden selalunya hanya berkesan untuk beberapa jam dan kesannya tidak lagi ketara pada waktu petang. Malah moyang kita tahu bahawa soda adalah cara terbaik untuk menjaga ketiak.
    Berhenti merokok. Untuk mendorong keengganan terhadap tembakau, anda boleh menggunakan soda. Terdapat beberapa cara untuk melakukan ini: membilas mulut dengan larutan soda, pengambilan, dll. Kaedah ini berkesan, berpatutan, dan hasilnya tidak lama lagi.
  4. Untuk memerangi obesiti. Walaupun pada hakikatnya diterima secara umum bahawa hanya wanita yang mengikuti angka itu, ramai lelaki juga mempunyai kompleks yang berkaitan dengan pound tambahan. Soda boleh menjadi penolong yang baik dalam menurunkan berat badan jika anda menambahnya dengan diet dan senaman yang betul.

Thrush tidak muncul dari awal: selalu ada sebab untuk penampilannya yang perlu dicari. Mendiagnosis penyakit yang tidak menyenangkan ini agak mudah. Langkah-langkah yang sesuai harus diambil pada tanda-tanda awal manifestasi calon.

Langkah pertama ialah menghubungi pakar, kerana jika kandidiasis diabaikan, penyakit kronik boleh berkembang, akibatnya boleh menjejaskan kesihatan lelaki: prostatitis akan muncul dengan pelanggaran potensi masa depan.

Akibat jangkitan yis adalah dekat dan jauh. Akibat sempit dicirikan oleh perjalanan akut penyakit ini, ini termasuk hakisan dan retakan pada membran mukus organ kemaluan. Pakis berlaku dalam perjalanan kronik penyakit ini. Ini boleh menjadi uretritis (keradangan saluran kencing), cystitis, nefritis, glomerulonephritis, pyelonephritis (keradangan tisu dalaman buah pinggang), masalah dalam melahirkan anak, keradangan prostat yang membawa kepada mati pucuk dan ketidaksuburan lelaki.

Jika mereka mencuba caranya

Soda untuk pembesaran zakar

Pembesaran zakar dengan soda adalah cara yang mudah dan murah untuk meningkatkan panjang zakar di rumah tanpa pembedahan.

Petunjuk utama untuk menggunakan larutan soda untuk pembesaran zakar termasuk:

  1. Rasa tidak puas hati seorang lelaki dengan saiz zakarnya.
  2. Ingin memanjangkan zakar tanpa menggunakan bantuan perubatan.
  3. Kekurangan ereksi stabil yang stabil.
  4. Hubungan intim yang singkat.

Dengan bantuan soda, anda benar-benar boleh mencapai pembesaran zakar, meningkatkan potensi, meningkatkan keupayaan ereksi dan memanjangkan hubungan seksual.

Tetapi pembesaran zakar dengan baking soda bukan tanpa risikonya. Kaedah pembesaran zakar ini mempunyai beberapa kontraindikasi, batasan yang mesti dipertimbangkan sebelum memulakan terapi. Ia dilarang keras untuk menggunakan soda untuk pembesaran zakar jika seorang lelaki mempunyai masalah kesihatan berikut:

  • kencing manis.
  • Peningkatan kadar keasidan gastrik, lesi ulseratif saluran gastrousus.
  • Kecenderungan meningkat kepada tindak balas alahan, intoleransi individu.
  • patologi hati.
  • penyakit darah.
  • adenoma prostat.

Sekatan ini dikenakan pada penggunaan produk dalam bentuk penyelesaian untuk kegunaan dalaman. Penggunaan larutan soda untuk pembesaran zakar adalah kontraindikasi dalam kes ulser, luka, luka bakar pada kulit dan membran mukus di kawasan penggunaan yang dimaksudkan, tindak balas alahan, kulit, kulat, penyakit berjangkit, ruam, proses keradangan setempat. di kawasan zakar.

Penyelesaian soda untuk pembesaran zakar

kehadiran kesan sampingan

Pembesaran zakar dengan soda sangat popular di kalangan jantina yang lebih kuat. Tetapi doktor percaya bahawa kadangkala soda memberi kesan negatif pada alat kelamin. Penggunaan luaran ubat ini kadang-kadang menyebabkan perkembangan tindak balas yang tidak diingini seperti alahan, pembakaran, kemerahan, hiperemia.

Hakikatnya ialah natrium karbonat, yang merupakan sebahagian daripada larutan soda, telah menyatakan sifat pengeringan, penuh dengan kerosakan pada membran mukus dan kulit zakar, pemusnahan mikroflora yang berguna, dan ini meningkatkan risiko mengembangkan thrush. kandidiasis, uretritis.

Sekiranya anda menggunakan larutan soda secara dalaman secara tidak terkawal, terdapat peluang besar bukan sahaja untuk meningkatkan zakar, tetapi juga untuk mencetuskan gastritis dan lesi ulseratif pada saluran gastrousus.

Oleh itu, perlu menggunakan soda dengan berhati-hati dan berhati-hati. Dan dengan masalah kesihatan tertentu, sebelum memulakan kursus terapeutik, sangat disyorkan untuk berunding dengan pakar yang berkelayakan untuk mengecualikan kemungkinan kontraindikasi dan menentukan dos selamat yang optimum.

Penyediaan larutan soda

Ia agak mudah untuk membuat penyelesaian perubatan daripada baking soda untuk merawat manifestasi candida pada lelaki. Perkadaran komponen boleh seperti berikut: untuk 1 liter air mendidih - 1 sudu besar. l. Air berkilau; untuk menyediakan penyelesaian yang lebih pekat - untuk 0. 5 l air masak 1 sudu besar. l. serbuk penaik; Untuk sedikit penyelesaian anda perlu mengambil 200 ml air dan 1 sudu teh. Air berkilau.

Untuk menyediakan penyelesaian, anda hanya perlu mendidihkan sejumlah air, biarkan ia sejuk, dan kemudian tambah soda penaik. Penyelesaian boleh digunakan selepas kristal soda dibubarkan sepenuhnya, yang memerlukan pencampuran menyeluruh. Jika bijirin baking soda kekal di dalam air, ia boleh menyebabkan kecederaan pada membran mukus organ. Walau bagaimanapun, soda penaik tidak boleh dibubarkan dalam air sejuk atau sejuk, kerana penyelesaian sedemikian sama sekali tidak berguna

Anda tidak seharusnya bereksperimen dengan perkadaran komponen, kerana hasilnya tidak dapat diramalkan. Ini boleh jadi sama ada kekurangan keberkesanan ubat, atau kulit kering, ketidakseimbangan asid-asas, atau banyak melecur dan kecederaan pada zakar.

Kaedah berkesan meningkatkan maruah lelaki di rumah

Dengan soda biasa (natrium bikarbonat) agak mungkin untuk meningkatkan panjang organ kemaluan lelaki. Walau bagaimanapun, harus diingat bahawa untuk mencapai hasil yang diinginkan, kesabaran diperlukan, kerana prosedur mesti dijalankan secara sistematik dan untuk masa yang lama.

Apa yang anda boleh harapkan pada akhirnya adalah maksimum 3-4 sentimeter pembesaran zakar. Jika anda ingin zakar anda lebih panjang, maka dalam kes ini pembedahan adalah satu kemestian.

Sebelum memulakan prosedur, anda perlu memahami sama ada ia perlu untuk anda. Hakikatnya, kebanyakan lelaki yang beranggapan perlu memanjangkan kemaluan adalah salah.

Walau bagaimanapun, ada lelaki yang pastinya cuba untuk memanjangkan organ pembiakan mereka, walaupun lebih daripada 18 sentimeter. Walau bagaimanapun, harus diingat bahawa dalam kes ini, dengan prosedur sedemikian, tiada hasil istimewa diperoleh.

Sekiranya panjang kecil zakar dikaitkan dengan patologi atau penyakit kongenital, prosedur dengan soda sama sekali tidak berguna di sini. Dalam hal ini, sebelum anda memulakan pembesaran zakar, anda pasti perlu pergi ke doktor, kerana hanya dia yang boleh memeriksa kesihatan sistem kencing-kemaluan anda.

Artikel menyebut bahawa kristal natrium bikarbonat boleh merosakkan membran mukus, menyerangnya atau menyebabkan alahan. Oleh itu, jika anda memutuskan untuk menguji diri anda sama ada anda boleh membesarkan zakar dengan baking soda, anda berisiko terluka dan terpaksa berhenti melakukan hubungan seks untuk seketika.

Selepas mengkaji persoalan sama ada soda boleh meningkatkan zakar, kami sampai pada kesimpulan bahawa lebih baik menggunakan kaedah lain yang lebih dipercayai. Petua Internet mengatakan cara membesarkan zakar dengan soda dengan menggosoknya sebelum jelqing, tetapi kami mengesyorkan menggunakan krim yang direka khas untuk ini.

Bagaimanakah baking soda membantu membesarkan zakar anda

Salah satu ubat tersebut ialah krim perangsang yang mengisi tisu dengan oksigen dan meningkatkan aliran darah, menjadikan organ kelihatan lebih besar semasa ereksi.

Krim ini juga melegakan keletihan selepas latihan dengan extender dan sebahagiannya menghalang gejala overtraining yang sering dilihat pada pemula. Pengguna yang tidak berpengalaman kadangkala boleh keterlaluan dengan membuat set yang terlalu panjang atau menetapkan terlalu banyak ketegangan. Jika seorang lelaki secara tidak sedar telah merosakkan kulit zakar, krim akan membantunya pulih lebih cepat.

Produk ini sesuai sebagai pelincir untuk jelqing dan mempercepatkan permulaan tindakan semasa latihan. Benar, kesan urutan ini untuk pertumbuhan lingga, yang dianugerahkan kepada kita dari zaman dahulu oleh orang Arab kuno, perlu menunggu 2-3 tahun. Walau bagaimanapun, tidak seperti baking soda, urutan memberikan hasil yang terbukti.

Gantung juga diamalkan hari ini, hanya untuk alasan praktikal. Penimaster menghasilkan peranti khas - penyangkut. Ia mengira berat beban dengan tepat, dan penggantungan dilekatkan pada elemen pelekat vakum, lebih-lebih lagi, ia juga diinsuranskan dengan tali pada badan.

Penyangkut adalah alternatif kepada penyambung, tetapi penyangkut memerlukan anda melaraskan ketegangan, dan penyangkut hampir tidak memerlukan campur tangan pengguna. Seorang lelaki hanya perlu menukar berat mengikut arahan dari semasa ke semasa.

Alat pemanjang dan pengusung berfungsi mengikut prinsip yang sama seperti yang dilakukan oleh orang tua - regangan berterusan bahagian badan menyebabkan panjang dan ketebalannya berkembang melalui peningkatan pembahagian sel. Berbeza dengan soda, keberkesanan kaedah disahkan secara rasmi: Peranti Penimaster disahkan sebagai peranti perubatan.

Adakah mungkin untuk meningkatkan zakar sendiri menggunakan larutan soda biasa untuk tujuan ini? Soalan yang membimbangkan ramai wakil jantina yang lebih kuat. Lagipun, kebanyakan lelaki tidak berpuas hati dengan saiz maruah utama mereka, mereka bermimpi untuk menjadikan zakar lebih panjang dan lebar.

Menurut kepercayaan popular, soda kaustik mempunyai kesan merengsa apabila digunakan secara luaran, tetapi menggalakkan penipisan darah apabila digunakan secara dalaman. Jadi, dengan soda, adalah mungkin untuk meningkatkan ahli lelaki. Kesannya dicapai kerana penembusan aktif dan bebas darah yang dicairkan ke dalam kawasan badan gua, yang merupakan faktor utama dalam pertumbuhan zakar.

Kebaikan Baking Soda

Soda membesarkan alat kelamin dan apabila disapu secara luaran. Jika agen disapu ke dalam kawasan kemaluan, maka kerengsaan mengaktifkan proses peredaran darah dan pengisian darah, yang memainkan peranan penting. Alat kelamin sangat kuat dan cepat dipenuhi dengan darah, dan oleh itu membesar.

Soda dalam kuantiti yang munasabah mempunyai kesan yang baik pada badan, membersihkan darah dari bahan toksik, yang mempunyai kesan yang baik terhadap pemakanan zakar dan bekalan darahnya. Akibatnya, badan gua mula mengembang dan zakar membesar.

Malah, anda boleh membesarkan zakar dengan baking soda yang paling biasa. Tetapi ulasan seks yang lebih kuat, yang telah mengalami teknik ini pada diri mereka sendiri, perhatikan bahawa pembesaran zakar adalah sementara dan berlangsung beberapa jam.

Gabungan soda dengan urutan organ kemaluan, gimnastik khas dan senaman tetap untuk memanjangkan zakar akan membantu meningkatkan kecekapan dan mencapai hasil yang lebih stabil dan stabil.

Jika anda cuba membesarkan zakar dengan soda, anda tidak seharusnya mengharapkan hasil yang memeningkan setanding dengan kesan campur tangan pembedahan. Tiada komponen hormon dalam soda yang mempengaruhi proses pertumbuhan, tindakan itu hanya berdasarkan meningkatkan proses peredaran darah.

Tetapi pembesaran zakar jenis ini adalah yang paling mudah, paling murah, paling berpatutan dan agak selamat berbanding dengan prosedur pembedahan atau penggunaan ubat hormon yang kuat. Plus - peningkatan potensi, terdapat peluang untuk meningkatkan kualiti kehidupan intim. Ya, dan di antara ulasan sebenar lelaki terdapat kisah tentang mereka yang zakarnya benar-benar tumbuh beberapa sentimeter selepas menggunakan teknik ini (anda boleh melihat foto).

Soda mempunyai kesan positif pada potensi

Walaupun ulasan yang bercanggah, anda harus memberi perhatian kepada fakta bahawa natrium bikarbonat boleh menipiskan darah dan dengan cepat menembusi tisu organ pembiakan. Walau bagaimanapun, baking soda tidak boleh membanggakan komponen dalam komposisinya yang boleh menjejaskan panjang lingga secara langsung. Walaupun begitu, soda akan membantu meningkatkan zakar, tetapi keberkesanan teknik yang dilakukan sebahagian besarnya bergantung pada jenis, kekerapan dan ciri-ciri individu badan lelaki itu.

Seperti yang kami nyatakan sebelum ini, baking soda boleh meningkatkan aliran darah. Ini kerana membersihkan badan daripada toksin. Ketiadaan kekotoran berbahaya mempunyai kesan positif pada potensi dan saiz zakar. Ini memberi lelaki dan pasangannya gambaran bahawa zakar telah bertambah panjang dan lebar.

Penyokong kaedah ini berpendapat bahawa adalah lebih wajar untuk menggunakan pembesaran zakar soda dalam kombinasi dengan senaman regangan seperti jelqing. Jika anda percaya ulasan ini, penggunaan baking soda dan latihan biasa akan memberi kesan positif pada keanjalan tisu zakar. Ini dinyatakan dalam pemanjangan organ pembiakan dengan peningkatan serentak dalam keamatan aliran darah.

Ramai lelaki yang ingin membesarkan zakar mereka berminat dengan kesan yang diharapkan apabila menggunakan soda. Pertama sekali, anda tidak perlu mengharapkan keajaiban, kerana zakar dijamin hanya dengan kaedah pembedahan. Resipi berasaskan soda mempunyai kesan penyembuhan yang agak, tetapi ini boleh menyebabkan sedikit pertumbuhan pada zakar. Oleh itu, pembesaran zakar sebenar dengan soda adalah dalam lingkungan 1-2 cm.

rawatan urut

Urutan zakar dengan soda

Apabila melakukan urutan, adalah penting untuk tidak keterlaluan, supaya tidak mencederakan diri sendiri.

Menurut ulasan, cara paling berkesan untuk meningkatkan saiz zakar dengan soda adalah urutan. Adalah sangat penting untuk melaksanakannya dengan betul, dengan mengambil kira ciri-ciri individu orang itu. Pergerakan dilakukan dengan berhati-hati, kerana geseran yang kuat boleh merosakkan kulit zakar.

Resipi dengan soda untuk pembesaran zakar

Prosedur harus dijalankan dalam tiga langkah:

  1. Pendidikan. Ambil tuala lembut dan rendam dalam air suam. Anda perlu membalut alat kelamin dan biarkan dalam bentuk ini selama beberapa minit. Tindakan ini perlu untuk mengaktifkan aliran darah dan meningkatkan keanjalan zakar. Proses ini diulang empat kali dalam setengah jam berikutnya.
  2. urut. Teknik ini bertujuan untuk meregangkan badan. Ini membolehkan anda mengagihkan aliran darah secara merata melalui urat. Sebelum ini, pes dibuat daripada soda (serbuk dicampur dengan sedikit air sehingga konsistensi yang diingini diperolehi), yang kemudiannya digosok perlahan-lahan ke dalam alat kelamin dengan pergerakan regangan.
  3. Selesai. Selepas prosedur, anda mesti berbaring sepenuhnya santai. Ia tidak digalakkan untuk melangkau fasa ini, kerana badan boleh menganggap ini sebagai tekanan, yang akan menjejaskan peredaran darah yang dipulihkan secara negatif.

pengambilan soda

Kaedah pembesaran zakar dengan soda ini sesuai dengan pendekatan bersepadu. Contohnya dalam kombinasi dengan urutan dan mandian. Dengan sendirinya, ia hanya menyumbang kepada normalisasi aliran darah, tetapi tidak membawa kepada peningkatan ketara dalam organ. Arahan untuk mengambil soda di dalam melibatkan penggunaan dana dua kali sehari. Dalam kes ini, dos perlu ditingkatkan secara beransur-ansur.

Sebagai contoh, mulakan dengan suku sudu teh dan secara beransur-ansur meningkatkan dos kepada satu sudu. Untuk mendapatkan hasil pembesaran zakar yang tinggi dengan baking soda, anda harus menggunakan produk secara teratur selama dua hingga tiga bulan.

memampatkan

Pembesaran zakar di rumah dengan soda selalunya melibatkan penggunaan kompres. Mereka adalah tambahan yang sangat baik untuk urut. Mereka membantu melegakan tisu badan, itulah sebabnya prosedur urut lebih berkesan. Mampat dibuat seperti berikut:

  1. Larutkan 3 sudu teh dalam segelas air.
  2. Kami melembapkan sekeping kecil kasa dalam larutan yang dihasilkan, selepas itu ia mesti diperah dengan baik.
  3. Kami membalut zakar dengan kain kasa yang disediakan dan tunggu 15 minit.

Untuk meningkatkan kesan, anda boleh menambah beberapa titis minyak pati kepada komposisi yang diterangkan di atas.

Mandi soda untuk pembesaran zakar

Untuk memperbaiki proses, anda boleh minum segelas teh herba setengah jam sebelum mandi.

Kesan terapeutik yang baik dipastikan oleh mandian yang disediakan dengan betul. Resipi dia sangat mudah:

  1. Tuangkan 5 liter air ke dalam bekas.
  2. Tambah 2 pek soda.
  3. Mandi air suam. Suhu yang disyorkan ialah 37 darjah.
  4. Tuangkan larutan soda yang disediakan ke dalam tab mandi.
  5. Selesaikan prosedur dalam masa 20 minit.
  6. Mandi kontras yang memulihkan peredaran darah.

Mandi alkali bukan sahaja membolehkan anda membesarkan zakar dengan soda, tetapi juga meningkatkan kesihatan anda secara keseluruhan. Hakikatnya ialah tindakan soda membantu meningkatkan metabolisme dan pada masa yang sama menghapuskan proses keradangan dalam sel-sel organ kemaluan. Oleh itu, perkembangan neoplasma malignan dan prostatitis dicegah.

Mandian penuh asas boleh digantikan dengan mandian mini. Tidak sukar untuk menyediakan penyelesaian untuk mereka:

  1. Larutkan satu sudu teh dalam segelas air.
  2. Simpan zakar dalam larutan selama 15 minit.

Untuk meningkatkan kesan soda, anda boleh menggunakan madu, minyak zaitun dan juga balsem mentol. Pertimbangkan resipi ini dengan lebih terperinci:

  1. soda dan minyak zaitun. Campuran unik ini mempunyai kesan dua: dalam satu tangan, soda meningkatkan peredaran darah, sebaliknya, minyak meningkatkan keanjalan tisu. Untuk mendapatkan ubat, anda perlu mengambil 3 sudu besar soda dan minyak zaitun dan kacau dengan teliti. Salap disapu ke dalam zakar dengan pergerakan lembut.
  2. Soda dan balsem dengan mentol. Oleh kerana balsem ini mengandungi sejumlah minyak pati yang berguna, ia mempunyai kesan yang baik pada badan, menormalkan peredaran darah dan meningkatkan proses metabolik. Untuk menyediakan produk, perlu melarutkan soda dalam sedikit air sehingga campuran pekat diperoleh, selepas itu balsem saiz kepala mancis perlu ditambah kepada setiap sudu komposisi. Jisim yang terhasil digunakan pada perineum dan zakar. Sekiranya sensasi terbakar berlaku, produk hendaklah dibasuh dengan segera dengan air sejuk.
  3. Soda dan madu untuk pembesaran zakar. Disiapkan dengan betul, ia ternyata menjadi ubat yang sangat kuat. Untuk meningkatkan zakar dengan soda, anda perlu mencampurkan satu sudu teh soda dengan 0. 5 sudu teh madu cair. Produk siap digunakan pada alat kelamin selama beberapa minit, selepas itu ia mesti dibasuh dengan air suam.
  4. soda dan ginseng. Tumbuhan ubatan ini sering digunakan untuk memerangi disfungsi seksual. Penggunaan ginseng bersama soda membolehkan anda mendapat kesan terapeutik yang sangat tinggi. Resipi untuk pembesaran zakar dengan soda disediakan seperti berikut: dalam campuran pasty yang diperoleh dengan mencairkan soda dengan sedikit air, anda perlu menambah akar ginseng segar yang dicincang dalam pengisar dalam nisbah 3: 1. Gosokkan salap ke dalam zakar dan kawasan kemaluan.

kesan pada potensi

Soda penaik bukan afrodisiak. Bahan ini tidak secara langsung menjejaskan organ seksual atau pengeluaran hormon seks, tetapi secara tidak langsung memberi kesan kepada pemanjangan ereksi dan peningkatan libido. Baking soda adalah perangsang tambahan untuk potensi, tindakan yang bertujuan untuk membersihkan badan dan meningkatkan peredaran darah.

Disfungsi erektil dan pengasidan badan adalah berkaitan dan adalah hasil daripada faktor berikut:

  • gaya hidup pasif (kekurangan pertukaran oksigen);
  • minum alkohol, merokok;
  • keutamaan pemakanan produk berlemak, daging goreng dan mufin.

Dari segi pembesaran zakar dan pencegahan adenoma prostat, penggunaan produk makanan tidak memerlukan kos dan kesukaran yang ketara. Ia cukup untuk minum segelas air semasa perut kosong dengan seperempat sudu teh bahan utama.

Rawatan yang dibentangkan adalah kontroversi, kerana eksperimen sedemikian dilarang untuk orang yang mempunyai penyakit perut. Sekiranya seorang lelaki mempunyai penyakit kronik, alkali boleh mencetuskan keterukan.