Bagaimana untuk membesarkan zakar di rumah

Apabila zakar lelaki lebih kecil daripada purata, ia boleh membawa kepada keraguan diri, tekanan, dan juga kemurungan. Lebih-lebih lagi, mitos bahawa mustahil untuk menggembirakan seorang wanita dengan kejantanan kecil hanya memperburuk masalah psikologi yang mendalam seseorang dan menjadi sumber kompleks yang serius.

Itulah sebabnya lebih daripada 60% lelaki sekurang-kurangnya sekali berfikir tentang cara membesarkan zakar di rumah dan apa yang perlu dilakukan untuk ini.

Ciri-ciri utama dana

Lelaki harus ingat bahawa tidak ada norma yang ketat untuk panjang organ kemaluan, dan penunjuk ini sebahagian besarnya ditentukan oleh ciri genetik badan. Pada masa yang sama, jika panjang zakar semasa rangsangan kurang daripada 8 cm, maka ini dianggap sebagai penyelewengan dari norma.

Kebanyakan peningkat panjang zakar bertujuan untuk meningkatkan aliran darah ke zakar, menjadikannya kelihatan lebih besar. Sebahagian daripada mereka juga meningkatkan ereksi dan menggalakkan pengeluaran testosteron, yang mempunyai kesan positif pada fungsi seksual manusia.

Gambaran keseluruhan alat dan teknik yang paling popular

Sebelum membesarkan zakar, seorang lelaki disyorkan untuk membiasakan diri dengan kaedah yang paling biasa digunakan, iaitu:

  • pam vakum. Mesin ini mencipta vakum yang meningkatkan aliran darah ke zakar, menyebabkan zakar membesar. Pam vakum sangat mudah digunakan. Untuk melakukan ini, letakkan zakar di dalam silinder, dan kemudian pam udara keluar daripadanya.
  • Dengan cincin khasIa hendaklah dipakai di pangkal zakar apabila ereksi. Kaedah ini akan membesarkan zakar dengan ketara dan meningkatkan masa hubungan seksual. Satu-satunya kelemahan kaedah ini ialah zakar adalah sama selepas mengeluarkan cincin. Juga ingat bahawa cincin itu tidak boleh dipakai selama lebih daripada 30 minit, jika tidak, orang itu akan menghadapi akibat yang serius.
  • Pembesaran zakar dengan baking soda. Ini adalah kaedah rakyat yang diuji masa yang menggalakkan pertumbuhan zakar. Apabila dilakukan dengan betul, ia benar-benar selamat.

Untuk membesarkan zakar anda tanpa membahayakan diri sendiri, doktor mengesyorkan agar tidak menggunakan beberapa kaedah yang boleh menyebabkan komplikasi serius pada seseorang. Dalam kes ini, mendapat kesan yang lebih rendah adalah lebih baik daripada mempertaruhkan kesihatan anda.

tablet

Mengambil pelbagai makanan tambahan dan ubat lain yang belum diuji boleh menyebabkan kegagalan hormon pada manusia, serta beberapa gangguan sistem pembiakan. Atas sebab ini, rawatan tidak terkawal dengan ejen oral tanpa preskripsi doktor dianggap tidak diingini untuk diamalkan.

beban gantung

Kaedah menggantung beban menjanjikan peningkatan kejantanan. Kelemahan utama kaedah ini ialah ia boleh merosakkan membran zakar, menyebabkan bengkak, parut dan kelengkungan zakar semasa ereksi. Kesan ini tidak dapat dipulihkan, jadi berat gantung adalah idea yang tidak baik untuk pembesaran zakar.

Pembesaran zakar: pembedahan, keberkesanan urutan dan senaman terbaik

Kaedah yang paling berkesan dan pada masa yang sama selamat untuk menukar saiz zakar adalah urutan, latihan khas dan jelqing.

Pelbagai ubat rakyat, rebusan herba perubatan atau infusi boleh digunakan sebagai alat untuk meningkatkan saiz zakar.

Aloe untuk pembesaran zakar

urut

Untuk melakukan urutan pada alat kelamin, anda mesti terlebih dahulu menggunakan minyak urut. Ini akan memastikan kulit terhidrat dan juga menghalangnya daripada rosak semasa prosedur.

Ia adalah perlu untuk memulakan urutan dengan menarik glans. Selepas itu, anda perlu berlama-lama selama beberapa minit.

Seterusnya, anda perlu mengurut organ sepanjang keseluruhannya. Adalah wajar untuk mengulangi proses ini setiap hari, cuba untuk tidak mencederakannya, tetapi untuk meregangkannya.

jelqing

Kaedah jelqing adalah berdasarkan menguli dan menarik zakar secara berkala. Tempoh prosedur harus beransur-ansur meningkat dan mencapai 30 minit. Pada masa yang sama, perlu diingat bahawa organ harus diurut sedemikian rupa sehingga orgasme tidak berlaku. Jika seseorang merasakan bahawa pemecatan akan berlaku, anda perlu melambatkan masa ini dengan sengaja.

Dalam kes ini, disebabkan oleh beban pada organ, terdapat peningkatan dalam saiz zakar. Seorang lelaki mesti bertindak dengan sangat berhati-hati supaya tidak menyebabkan kecederaan.

latihan

Menggunakan senaman pembesaran zakar adalah salah satu teknik yang paling berguna.

Untuk melakukan ini, gunakan latihan berikut:

  • Lumurkan zakar dengan minyak dan genggam di pangkalnya dengan ibu jari dan jari telunjuk anda. Perlahan-lahan menganjalkan kulit.
  • Secara beransur-ansur kembali ke pangkal zakar dan kemudian turun ke glans untuk mengetatkan cengkaman.
  • Pegang zakar di pangkal kepala. Regangkan sehingga anda tidak selesa.

Senaman kegel juga membantu mengubah zakar dengan baik.

Penerimaan decoctions dan infusi

Seorang lelaki boleh membesarkan zakar di rumah dengan menggunakan herba khas. Resipi terbaik untuk ini ialah:

  • Ginseng. Ia dianggap sebagai afrodisiak kuat yang memberi inspirasi kepada seorang lelaki. Minum ia hendaklah 30 titis setiap hari. Kursus rawatan harus panjang.
  • Dubrovnik. Lebih baik menggunakannya dalam bentuk infusi: untuk 5 sudu besar herba, ambil segelas air mendidih. Sedia untuk diminum dalam 2-3 dos.
  • Herba Johannis. Ia menjejaskan aliran darah dalam pelvis dan juga meningkatkan potensi. St. John's wort harus digunakan dalam bentuk infusi: ambil 2 cawan air mendidih untuk satu sudu rumput.
  • Aloe. Campurkan satu sudu jus tumbuhan ini dengan madu. Ambil tiga kali sehari.
  • buckthorn laut. Dengan potensi yang lemah, jus buckthorn laut harus dicampur dengan mumia dan diambil setiap hari dengan sudu.

Penggunaan baking soda

Soda mengandungi kalsium bikarbonat, yang menjejaskan penipisan darah. Dalam kes ini, peningkatan dalam zakar diperhatikan, kerana darah dalam keadaan cair mengalir lebih baik ke organ sistem pembiakan.

Terdapat dua cara untuk menggunakan baking soda untuk tujuan ini:

  • Lumurkan zakar dengan minyak sayuran. Kemudian sapukan baking soda pada kulit anda. Gosok dengan teliti.
  • Ambil satu sudu soda dan kacau dalam 1 liter air. Gunakan larutan mandian. Tempoh prosedur tidak boleh lebih daripada 20 minit.

operasi zum

Hari ini anda boleh meningkatkan maruah lelaki dengan melakukan pelbagai operasi. Yang paling berkesan adalah frenuloplasty, pembedahan kawasan suprapubik ligamen yang memegang zakar, serta penyisipan implan khas yang menjadikan organ lebih tebal.

Di samping itu, dalam beberapa tahun kebelakangan ini, operasi lipolifting, yang berdasarkan pengenalan tisu lemak sendiri ke dalam badan zakar, semakin diamalkan.

Sebelum menjalankan sebarang campur tangan pembedahan, seorang lelaki dinasihatkan untuk berfikir dengan teliti, kerana ini adalah campur tangan yang agak serius yang boleh menyebabkan beberapa akibat negatif dalam bentuk bengkak, sakit dan disfungsi seksual.